Gå til innhold

Straff for å brenne sprit hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan straff etc det er? Hvem kan man si ifra til, hvis man vet om noen som brenner?

Anonymous poster hash: 9cc8a...448

Skrevet

Tja, hvem er det man vanligvis informerer ved mistanke om lovbrudd? 🤔 Var det blomsterhandleren på hjørnet?

Anonymous poster hash: 05cd7...1fc

Skrevet

Hvem tror du man skal si ifra til? Selvsagt er det straffbart, antakelig bare en bot hvis det ikke dreier seg om store kvanta, men er det i større skala så vil jeg tro vi snakker om fengselsstraff samt inndragning av ev. inntekter av salg.

Anonymous poster hash: 20ff9...b0b

Skrevet

Hvis du slurver er straffen eksplosjonsartet brann og kraftig avkortning på forsikringen på

Anonymous poster hash: c949d...285

Skrevet

Du varsler selvfølgelig politiet. De tar seg av ev. straff.

Anonymous poster hash: 62b49...788
Skrevet

Hvis du slurver er straffen eksplosjonsartet brann og kraftig avkortning på forsikringen på

Anonymous poster hash: c949d...285

Dersom man klarer å få en enkel destillasjon til bli eksplosiv bør man virkelig endre hobby. Da har man så liten peiling at man nok lagerbet produkt som inneholder metanol i stedet for etanol også..

Anonymous poster hash: 478cb...953

Skrevet

Det kan faktisk skje. Men man bør nok bytte hobby i såfall,for da har man ikke passet godt nok på. Men jeg vet om tilfeller hvor dette har skjedd selv om om det er snakk om lang erfaring i "bransjen"😂

Anonymous poster hash: e8f09...c6b

Skrevet

Det kan faktisk skje. Men man bør nok bytte hobby i såfall,for da har man ikke passet godt nok på. Men jeg vet om tilfeller hvor dette har skjedd selv om om det er snakk om lang erfaring i "bransjen"😂

Selvfølgelig KAN det skje. Men da er man så dårlig kjemiker at jeg aldri ville drukket produktet vedkommende lager.

Skrevet

Ikke den lokale lensmannen der jeg bodde før i hvert fall. Han var største kunden;p

Skrevet

Ikke den lokale lensmannen der jeg bodde før i hvert fall. Han var største kunden;p

😂

Anonymous poster hash: 05cd7...1fc

Skrevet

Selvfølgelig KAN det skje. Men da er man så dårlig kjemiker at jeg aldri ville drukket produktet vedkommende lager.

Nå hender det at det er feil på apparatet også da. Eller at man glemmer å sette på vannet. Trenger ikke være kjemiker for å brenne sprit,men uhell kan alltid skje likevel.

Skrevet

To hus i nabolaget det jeg vokste opp som møtte sitt endelikt på den måten, ja, med kanskje 5 års mellomrom.

Anonymous poster hash: 03c13...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...