Gå til innhold

Hva er det flausete du har opplevd mtp sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 17 år og akkurat blitt dumpa. Ble med en venninne på byen og vi møtte noen menner. Jeg var litt løs av meg på den tiden, i tillegg hadde jeg drukket altfor mye. Vi møtte de litt utenfor området der hvor alle pubene/nattklubbene er (kom ikke inn med det falske leg'et mitt!) men de kom derifra. Jeg syntes han ene var veldig kjekk og "inviterte" han til en omgang bak en bygning. Under akten mistet han ereksjonen og jeg spurte hva som var galt. Da sa han at dama hans satt på et utested med noen venner og ventet på han. De kunne ikke være sene hjem for de hadde nylig fått baby! Ble helt paff. Dette sa han som om det var heeelt normalt. Kledde bare på oss I taushet og gikk hver for oss.

Anonymous poster hash: 68352...2a3

Fortsetter under...

Skrevet

Han første jeg skulle prøve å ha sex med var altfor stor. Penishodet kom ikke innafor for en gang. Vi snakker om en massiv hestekuk. Og vi var begge tenåringer.

Anonymous poster hash: 22ba9...9ab

Skrevet

Han var nok ganske bedugget han og, ikke at det er noen unnskyldning.. Og jeg tror nok jeg var den "utøvende" part her, i forhold til å få blitt med han hjem. Han var ikke en ekkel fyr, selv om det han gjorde var utrolig lumpent og fælt mot familien

Anonymous poster hash: 43925...f83

Eh... JO!!! 

En mann som tar med seg en jente som er like gammel som datteren hans hjem til huset der datteren og kona bor og puler henne, han er faktisk en helt motbydelig ekkel fyr! :kvalm: 

Kan nesten ikke tenke meg en mer patetisk taper!

Anonymous poster hash: 1951b...b49

Skrevet

Noen som har noen flere morsomme historier :P:legrine:-

Anonymous poster hash: b4291...645
Skrevet

Det et kanskje ikke så flaut, men det var kleint der og da:

Hadde blitt med en fyr hjem etter byen, men det ble ikke noe sex den natta. Morgenen etter begynte vi å rote litt, og det gikk så langt at han skulle "føre den inn". Plutselig sier han, noe overrasket; hvor kommer alt dette blodet fra?!

Fyllesyk og trøtt som jeg var, sa jeg bare; det er i allefall ikke fra meg, jeg var ferdigblødd for en uke siden!

Viste seg at strengen hans hadde røket :s

Anonymous poster hash: 6e441...155

Skrevet

Det et kanskje ikke så flaut, men det var kleint der og da:

Hadde blitt med en fyr hjem etter byen, men det ble ikke noe sex den natta. Morgenen etter begynte vi å rote litt, og det gikk så langt at han skulle "føre den inn". Plutselig sier han, noe overrasket; hvor kommer alt dette blodet fra?!

Fyllesyk og trøtt som jeg var, sa jeg bare; det er i allefall ikke fra meg, jeg var ferdigblødd for en uke siden!

Viste seg at strengen hans hadde røket :s

Anonymous poster hash: 6e441...155

Auu

Anonymous poster hash: b4291...645

• 4 måneder senere...

Annonse

Skrevet

Han første jeg skulle prøve å ha sex med var altfor stor. Penishodet kom ikke innafor for en gang. Vi snakker om en massiv hestekuk. Og vi var begge tenåringer.

Anonymous poster hash: 22ba9...9ab

Prøvd senere med samme type?

Skrevet

Rister på huet 👆 Why dra fram gammel morro?

Skrevet

Nicket😂

Anonymous poster hash: e5661...4ca

Skrevet

Hva er galt med DET da?

Anonymous poster hash: 18ccf...c21

Skrevet

Hva er galt med DET da?

Anonymous poster hash: 18ccf...c21

Sjekk nicket til den som dro denne tråden frem 😂😂

Anonymous poster hash: 58f07...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...