Gå til innhold

Eggløsningstester vs graviditetstest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det gjør de :) (friskt i minne)- Vi skulle ha besøk på nyttår i fjor, jeg var da 6 dpo. Av tidligere erfaringer så viste jeg at el tester slo ut, men streken jeg fikk den dagen var ikke super sterk, men alikevel veldig fin og tydelig. Så pga den drakk jeg ikke på nyttår :) Testet sinnsykt svakt positivt med BT to dager etter :)

I juli 14 var jeg også gravid, men hadde nylig fjernet spiralen og ante ikke hvor jeg var i syklusen. Husker jeg mistenkte at el var rundt 4 juli, men var ikke sikker, da jeg ikke tempet i den tiden. I hvertfall tok jeg el tester hver dag for å finne eller lete litt om el kunne være forsinket. 12 juli var plutselit test streken veldig sterk, tok da grav test og den ble svak, men rosa og tydelig :)

Denne spiren mistet jeg i MA i uke 11 vel og merke..

Så ja, el tester slår ut på graviditet, og min erfaring er at el testen gir deg mistanken noen dager før man får positiv grav test :)

Jeg kom på- Om du klikker deg inn på nicket mitt og går inn i mitt galleri finner du et lite album som heter "positiv eller negativ".

Der kan du se hvordan mine el tester så ut sammen med positiv graviditets test fra samme urin  :) Sikker intr for mange som liker å teste "noe" i tide og utide ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...