Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5+2 var hcg 3420 og neste test 6+2 var 4182. Økning på ca 700 på 1 uke.

Får vente på den stygge gange no da.

Lei og såra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så Trist 😢 forferdelig når man må gjennom sånt.

Skrevet

Men er det helt sikkert at det ikke går bra? Det er jo en stigning, selv om den er lav

Skrevet

Sender mange store klemmer uansett <3 <3 <3

Skrevet

Legen tårer ikkje å sei noko. Skal ta ny hcg test på mandag pga fekk ikkje tatt i dag for post gangen. 

700 på 7 dager høres ikkje ok ut. Så jeg øyner ikkje håp. 

Skrevet

Så trist😢 Håper på at det har steget masse etter helga.

Anonymous poster hash: fbba1...d87

Skrevet

Hvordan går det?

Fekk svar på hcg i dag og den var på 4476. Så i morgon UL og blir nok tablett i morgon. Er MA

Skrevet

Uff :( så trist *klem*

Håpte at det skulle gå bra for deg denne gangen, men det går desverre ikke alltid slik man vil. Håper det går bedre neste gang dere prøver!

Skrevet

Da har jeg vert på UL og fikk ikkje utlevert tabletter. Fekk ny UL 28/4 fordi fosteret tilsvarte 5 + 2. Så det er 50/50 sjanse og det er grunn til at eg ikkje fikk tablettene. Da får E vente og sjå.

Skrevet

Da har jeg vert på UL og fikk ikkje utlevert tabletter. Fekk ny UL 28/4 fordi fosteret tilsvarte 5 + 2. Så det er 50/50 sjanse og det er grunn til at eg ikkje fikk tablettene. Da får E vente og sjå.

Da er ikke alt håp ute alikevel :)

Så bra å høre! 50% er bedre enn 0 *evig optimist*

Skrevet

Da får vi håpe på at lille spireliten bare har gått litt i dvale en liten stund, for så å begynne å vokse seg stor og sterk igjen. :) Tror alle på hele forumet heier på deg (dere) ;-)

Skrevet

Prøver og holde meg vekke fra dataen og søke. Men låg og skreva i 30 min og 2 stk ul spes hadde jeg der. Sjekka vedr spottingen, såg ikkje problem med det. Sjekka ul vedr den 21 mars og dei fant meir oppvekkande opplysninger. Større eggledere en det han legen fant og egg stod på kø. Og litt stor polyp på eine eggleder men Ok.

Klaga til legen ved 21 mars utredningen og vart teken på alvor der.

Dei 2 fant eggeplomme og noe på 3 mm. Og at jeg kunne være mindre på veg. No jeg ikkje får til og stemme. Men bruker og bli satt tilbake på alle ul jeg tar opp til 3 dager. Men hcg kan dei ikkje forklare men det er lov og håpe sa legen.

Og det er håpet vil lever på no.

Skrevet

Det gikk ikkje vegen. Mistet den lille søndag natt (såg plommesekken) og skal sjekke om alt er ut kome på torsdag. 

Så blir tilbake til BLI GRAVID igjen. Blir kamp igjen med nye 20 mnd.

Skrevet

Så trist å høre. 😞 Stor klem! Håper dere lykkes snart.

Skrevet

Uff så kjipt. Håper det ikke går så lang tid da...

Skrevet

Mange sier at det er lettere å bli gravid npt man med en gang har mistet.

Det er fordi kroppen er i modus at den skal ha et foster i magen.

Lykke til. Ikke gi opp

Anonymous poster hash: 8f6be...426

Skrevet

Så utrolig trist å høre... håper det ikke er lenge til du blir gravid igjen, og at den virkelig sitter da <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...