Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #2 Skrevet 15. april 2016 Gips Anonymous poster hash: 87c7f...acc
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Gips Anonymous poster hash: 87c7f...acc Har du små barn? Anonymous poster hash: 59193...e37
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 jeg personlig syns panelplater er flott, om det er lsik smartpanel du tenker på? evt så kan man kjøpe vanlig panel og male, evt ha slettvegg, men ville ikke valgt slettvegg med gips, er en helsikkes rep jobb om man ønsker henge opp noe, samt at det er ett tiltak i seg selv å få hengt opp litt tyngre ting. sårene i en gipsvegg blir mye styggere enn i panel plater, men alt avhenger jo selvsagt av kvalitet. Anonymous poster hash: 0709f...2bf
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Sponplater (eller gips om det er brannkrav), med slett glassfiberstrie over. Anonymous poster hash: 787a9...e59
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 Nå får du slette panelplater. Synes det er OK med vanlige panelplater på soverom, men litt mye om det er overalt. Anonymous poster hash: debf0...c34
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Vi holder på med oppussing nå og vi skal ha wall2paint Anonymous poster hash: d4a79...f8e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Vi har gips i begge stuene. Den ene stuen er helsparklet og malt, den andre er tapetsert utenpå gipsplatene. Og dere som sier man ikke kan ha gips når man har barn, hva slags barn her dere egentlig? Vi har 4 barn, og alle har vokst opp i dette huset, nå er de fra 7 til 15 år gamle. Ingen av dem har da noengang ødelagt en vegg..... Vi har forresten panelplater på soverommene til ungene og i kjellerstuen da, det er helt ok synes jeg, men ville ikke hatt det i hele huset. Nå får du også slette panelplater, jeg har ikke sett på nøye på dem og hvordan skjøtene blir osv, men det ville jeg sjekket opp om jeg skulle pusset opp nå. Anonymous poster hash: 3de50...f7e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Vi holder på med oppussing nå og vi skal ha wall2paint Anonymous poster hash: d4a79...f8e Hvis dere skal ha walls 2 paint på store overflater må dere vite at skjøtene synes uansett om det er en profesjonell maler. Anonymous poster hash: 59193...e37
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Vi har gips i begge stuene. Den ene stuen er helsparklet og malt, den andre er tapetsert utenpå gipsplatene. Og dere som sier man ikke kan ha gips når man har barn, hva slags barn her dere egentlig? Vi har 4 barn, og alle har vokst opp i dette huset, nå er de fra 7 til 15 år gamle. Ingen av dem har da noengang ødelagt en vegg..... Vi har forresten panelplater på soverommene til ungene og i kjellerstuen da, det er helt ok synes jeg, men ville ikke hatt det i hele huset. Nå får du også slette panelplater, jeg har ikke sett på nøye på dem og hvordan skjøtene blir osv, men det ville jeg sjekket opp om jeg skulle pusset opp nå. Anonymous poster hash: 3de50...f7e Jeg har laget sår i gipsveggen 😣 Og jeg er ikke barn. Hi Anonymous poster hash: 59193...e37
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Ha ha ha, dagens! Ikke gipsplater om man har barn🙈 alle nye, moderne hus har gipsplater og alle som pusser opp som har følger nogenlunde med i tiden velger gips på veggene. Anonymous poster hash: b2a9c...44a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Hvis dere skal ha walls 2 paint på store overflater må dere vite at skjøtene synes uansett om det er en profesjonell maler. Anonymous poster hash: 59193...e37 Det er snakk om soverom. Anonymous poster hash: d4a79...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå