Gå til innhold

Uttaler dere Elanor og Ellanor likt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som de skrives. Eelanoor og Ellanoor. Synes Ellinor, Eleanor, Eleonora og Leonore er finere. Men av disse to stemmer jeg på Ellanor. Elanor blir lett Eleanor.Anonymous poster hash: 41cef...d23

Eleanor synes jeg også er veldig fint, men har fått inntrykk av at de fleste uttaler det Elanor.

Anonymous poster hash: 852c4...407

Jeg synes Ellanor ser rart ut. Blir en litt sær variant av navnet som det ser ut som dere har lagd selv. Ville uttalt det annerledes også. Jeg ville sagt Ella-Nor. Med mer trykk på E enn om det står Elanor, som jeg ville sagt mer Ela-noooor.

Søker på SSB og ser at det er færre enn fire, kanskje ingen i Norge som heter Ellanor. Det styrker min mistanke om at dere har funnet det på selv. Ville ikke valgt en kronglete stavemåte av et vanligere navn.

Elanor er det ti personer i Norge som heter. Det er jo og en spesiell stavemåte.

Vi har selv en Ellinor, og jeg må vel si at jeg foretrekker den varianten.

Anonymous poster hash: de1dd...000

Annonse

Jeg synes Ellanor ser rart ut. Blir en litt sær variant av navnet som det ser ut som dere har lagd selv. Ville uttalt det annerledes også. Jeg ville sagt Ella-Nor. Med mer trykk på E enn om det står Elanor, som jeg ville sagt mer Ela-noooor.

Søker på SSB og ser at det er færre enn fire, kanskje ingen i Norge som heter Ellanor. Det styrker min mistanke om at dere har funnet det på selv. Ville ikke valgt en kronglete stavemåte av et vanligere navn.

Elanor er det ti personer i Norge som heter. Det er jo og en spesiell stavemåte.

Vi har selv en Ellinor, og jeg må vel si at jeg foretrekker den varianten.Anonymous poster hash: de1dd...000

Vi har ikke funnet på det hvert fall. Jeg har lest det her inne.

Anonymous poster hash: 852c4...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...