Gå til innhold

Reise til Kroatia alene med tre barn? Charter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer?

Anonymous poster hash: af148...ec8
Skrevet

Ehm. Hvor store er barna? Det første jeg tenker på er hvordan du skal kunne følge med på alle tre når dere skal bade.

Skrevet

De er 7,8 og 9. Jeg sliter ikke med å følge med de når de bader her hjemme, og vi skal bo på hotell med basseng samt all inclusive for å gjøre det enkelt mulog

Skrevet

Jeg vurderer det samme med mine på 5, 8 og 9. Jeg er jo endel alene med de sånn eller så ser ikke at det skal være værre et annet sted! Reis du :)

Anonymous poster hash: 57fe0...b6b

Skrevet

Hadde jeg gjort uten problemer med mine tre på 10,7 og 2 . Kos dere på tur ! Kroatia er ett flott land å feriere i også .veldig barnevennlig 😊

Anonymous poster hash: 0a0ab...809

Skrevet

Ja, bør kanskje utdype litt, var ikke valg av land jeg lirte på;)

Jeg lurte mer på sånne praktiske ting, hvordan var det å fly med tre barn, være helt alene med de på ferie - er jo 100% alene med de- og det er jo samme hvilket land vi drar til. Fikk dere lagt barna, har bestilt to-roms leilighet på hotell, hvordan ditt og datt. Aldri vært på flytur eller i utlandet sånn med barna før:)

Skrevet

Bestill tre seter ved vindu og ett på andre siden av midtgang. Pleier å være slik fordelt ihvertfall :) Ha med I-pad, blader osv. Flydd til Thailand uten problem med mine, men prat om det før dere drar. I sydenland legger barna seg samtidig med meg, både senere enn vanlig og med uvanlig mange inntrykk, så de sovner like raskt som meg og uten problemer. Inne på de store scandinaviske hotellene til feks ving sender jeg de gjerne alene for å kjøpe is feks og de går også på do og slikt alene...

Anonymous poster hash: 57fe0...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...