Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere begge:) Har dere noen symptomer å dele;) Er selv 8 dpo og venter spent på å teste. Men må dessverre vente så lenge som mulig med det, da jeg bare har 1 test igjen... Håper jeg ihvertfall klarer å vente til 11 dpo;) 

Det eneste symptomet jeg egentlig hadde var skikkelig vonde pupper og brystvorter. Har alltid vondt i puppene før mensen, men aldri i brystvortene. Ikke var jeg trøtt eller noe, og nå de siste par dagene har jeg kjent litt at livmora strekker litt på seg. Lykke til ❤️

Hvordan går det med dere i ikm uke 17? Her er det ihvertfall 1 positiv ting foreløpig og det er at den obligatoriske mensenkvisen min er enda ikke kommet.. Jeg har ikm søndag. Ellers går jeg å drømmer halve dagene, og sier "hallo..... selvsagt er du ikke gravid, hva er det du drømmer om" resten av dagen;)

Annonse

For meg kom dessverre TR to dager tidligere enn forventet....Så alt håp ute. Blir veldig lei meg siden jeg allerede skulle vært langt på vei hvis det ikke var for MA'en, så et slag i magen å ikke treffe på første pp nå...

Men men, mange positive ting i vår kabal med å få februarbaby, så krysser fingrene for neste PP!

Gratulerer til dere med positive tester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...