Gå til innhold

Dere med Fitbit.. Dere vet at den måler mange flere skritt enn det som er tilfelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fitbit flex, den teller "alt", så lenge du har en hurtig nok bevegelse, så teller den det som skritt.. Så jeg har lært å ta den av meg når jeg sitter i ro, dusjer, kler på meg, vasker hender, ordner oppvasken og lignende :P Eller holder rolige bevegelser, for da teller den ikke... Så det at man kan bruke den 24/7 stemmer ikke for min del, ikke om jeg skal komme nær nøyaktig som mulig ;) Men får høye tall likevel da, går 12 km pr dag, 5 dager i uka, 2 uker i mnd (ca 2 uker i mnd hvertfall) men så er det mye lavere når samboeren er hjemme, derfor jeg skaffet den, så jeg får fulgt opp å holde det jevnere hele mnd gjennom :)

Skrevet

Jeg har Fitbit Charge HR og den teller ikke for mange skritt når jeg har testet. I dag sammenlignet jeg kilometerne jeg gikk på en liten tur med Fitbit Charge HR og Endomondo. Endomondo målte 200 meter mer enn det Fitbit gjorde på en tur på ca 1,7 km.  

Anonymous poster hash: 34ea1...354
Skrevet

Jeg har Fitbit Charge HR og den teller ikke for mange skritt når jeg har testet. I dag sammenlignet jeg kilometerne jeg gikk på en liten tur med Fitbit Charge HR og Endomondo. Endomondo målte 200 meter mer enn det Fitbit gjorde på en tur på ca 1,7 km.  

Har heller ikke fått talt et neste skritt på strikking eller annen tilsvarende aktivitet. 

Skrevet

Det er fitbit charge hr jeg har også. Problemet er ikke at den heller for mange skritt når man går en tur. Sånn sett hjelper det ikke å teste den på en tur. Problemet er at den teller skritt ellers også. Som i mitt eksempel - når jeg sitter i sofaen og vugger babyen.

Anonymous poster hash: 96b4f...9ca

Skrevet

Måtte teste min Fitbit Charge HR også nå, den måler ikke bevegelser med hånden. Jeg har tidligere sjekket mot andre skrittellere, og de kommer ut noenlunde likt. Jeg er veldig fornøyd med min :) 

Anonymous poster hash: 69b1e...7c7
Skrevet

Det er fitbit charge hr jeg har også. Problemet er ikke at den heller for mange skritt når man går en tur. Sånn sett hjelper det ikke å teste den på en tur. Problemet er at den teller skritt ellers også. Som i mitt eksempel - når jeg sitter i sofaen og vugger babyen.

Anonymous poster hash: 96b4f...9ca

Min teller ikke skritt når jeg beveger armene ved armene, oppvask osv, bare når jeg faktisk går, men jeg har ikke liten baby da så det har jeg ikke prøvd

Skrevet

Min teller ikke skritt når jeg beveger armene ved armene, oppvask osv, bare når jeg faktisk går, men jeg har ikke liten baby da så det har jeg ikke prøvd

beveger armene ved strikking skulle det stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...