Gå til innhold

Kvalm 3 dager før IKM, gravid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kvalm og uggen når jeg sto opp i går morges.. tenkte ikke noe mer over det da det er sånn innimellom. Men er likedan i dag. Småkvalm i bølger, enda jeg har spist frokosten min og drikker vann..

Er det mulig å bli kvalm så tidlig om jeg skulle være gravid ? Er vel for tidlig å teste også.

Sist så ble jeg ikke kvalm før i uke 8.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....fortsatt uggen og vil ikke ha lunsj..

Noen som har blitt kvalm så tidlig ?

Anonymous poster hash: f1b32...266
Skrevet

...fortsatt uggen og vil ikke ha lunsj..

Noen som har blitt kvalm så tidlig ?

Skrevet

Godt mulig. Men da burde det vise på en test.

Skrevet

Jeg pleier å være kvalm før mens. Ikke alle pp men en del av den så er jeg uggen og småkvalm i en hel uke. Men ta en test så er du sikker :)

Skrevet

Eg har det som nysgjerrigpetra..håper snart på ein pp utan noko form for symptom! Då er det eit godt teikn for meg vertfall ;-)

Skrevet

Eg har det som nysgjerrigpetra..håper snart på ein pp utan noko form for symptom! Då er det eit godt teikn for meg vertfall ;-)

Det håper jeg på også snart!! Vi har vært prøvere i 2 år neste pp :o

Skrevet

Då har dokke verkeleg fått testa tålmodigheten nysgjerrigpetra..2 år er lenge!Har vore i samme båt!Det blei tre år og tre icsi-forsøk-før eg blei gravid og fekk ein baby..Men han kom jo til slutt! ;-) Og så 10 mnd seinare vart eg spontant gravid med lisjesnuppa! No er eg i 5. pp...

Skrevet

Då har dokke verkeleg fått testa tålmodigheten nysgjerrigpetra..2 år er lenge!Har vore i samme båt!Det blei tre år og tre icsi-forsøk-før eg blei gravid og fekk ein baby..Men han kom jo til slutt! ;-) Og så 10 mnd seinare vart eg spontant gravid med lisjesnuppa! No er eg i 5. pp...

Vi får virkelig testa tålmodigheten ja.. Tar på til tider, men vi er kommet veldig mye nærmere hverandre disse årene :) Da er det i allefall håp for oss også da håper jeg :P Skulle egentlig hatt laproskopi i går, men mensen kom :( En skikkelig nedtur kan du si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...