Gå til innhold

Lønn regnskapsmedarbeider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er månedslønnen til dere som jobber som regnskapsmedarbeidere uten autorisasjon, og hvor mange års erfaring har dere? Fint om mange gidder å svare

Anonymous poster hash: dd46a...7af

Lønn 440 000, har jobbet i snart 4 år og har en bachelor i revisjon. 

Anonymous poster hash: 53fcb...eca

Annonse

Hvorfor jobber du ikke heller med revisjon? Bedre betalt, og mye mer spennende.

Anonymous poster hash: 76db2...6b0

Det var jo egentlig det jeg ville jobbe med. Men etter studiene fikk jeg ingen revisjonsjobb. Så da tenkte jeg at det ikke ville skade å bli autorisert regnskapsfører først. Pga diverse ting er jeg ennå ikke autorisert. Jeg holder på å ta kurs, siden jeg må oppfylle etterutdanningskravet for å

få autorisasjon. Når jeg får autorisasjonen vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Jeg vet at jeg er ganske sentral for firmaet jeg jobber i, og vet jeg går opp til 500 000 når jeg blir autorisert. Vet ikke om jeg får veldig mye mer enn det som revisor?

Det var jo egentlig det jeg ville jobbe med. Men etter studiene fikk jeg ingen revisjonsjobb. Så da tenkte jeg at det ikke ville skade å bli autorisert regnskapsfører først. Pga diverse ting er jeg ennå ikke autorisert. Jeg holder på å ta kurs, siden jeg må oppfylle etterutdanningskravet for å

få autorisasjon. Når jeg får autorisasjonen vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Jeg vet at jeg er ganske sentral for firmaet jeg jobber i, og vet jeg går opp til 500 000 når jeg blir autorisert. Vet ikke om jeg får veldig mye mer enn det som revisor?

Vil tro du får en del mer som revisor. Lønnen er i grunnen veldig individuell, du får lønn etter hvor flink du er (hvor høy timepris en kan fakturere). Hvor bor du? Her er det nesten helt umulig å få tak i folk med revisorutdannelse.

Vil tro du får en del mer som revisor. Lønnen er i grunnen veldig individuell, du får lønn etter hvor flink du er (hvor høy timepris en kan fakturere). Hvor bor du? Her er det nesten helt umulig å få tak i folk med revisorutdannelse.

Tja. Jeg jobbet som revisor i en av de store, det var IKKE godt betalt. Et forferdelig stress. Gikk tilbake til regnskap og lønnen økte 100 000 kr.

Anonymous poster hash: 169b7...4d8

Hvor er det sto etterspørsel etter revisorer? Vil vite hvor jeg lett kan få meg jobb etter utdannelsen!

Anonymous poster hash: 43fcd...800

Annonse

Hvor er det sto etterspørsel etter revisorer? Vil vite hvor jeg lett kan få meg jobb etter utdannelsen!

Anonymous poster hash: 43fcd...800

Akkurat nå er det vel rimelig enkelt å få jobb i nesten hele landet. Men dette endrer seg fort da.

Tja. Jeg jobbet som revisor i en av de store, det var IKKE godt betalt. Et forferdelig stress. Gikk tilbake til regnskap og lønnen økte 100 000 kr.

Anonymous poster hash: 169b7...4d8

Ok, jeg burde kanskje ha presisert at jeg mente hos de mindre revisjonsselskapene. Hos de store tjener medarbeiderne rimelig dårlig har jeg inntrykk av.

500.000,- i årslønn. Ingen utdannelse. Jobbet med regnskap i 5 år nå. Privat bedrift. (Skal ta bachelor i økonomi på sikt da, er i 20-årene)

Anonymous poster hash: 75067...d7b

en halv mill i året UTEN utdanning..? 

Anonymous poster hash: fcdba...c74

Nå jobber ikke jeg med økonomi, men jeg tjener fast 480 000 i året uten utdanning. Med bonus kan jeg passere en mill.

Anonymous poster hash: 81582...df6

Ja,jeg startet på 380.000,- som ny i 2012 og har fått ny lønn hvert år pga at de er fornøyd med arbeidet og innsatsen min. Er en liten bedrift. Så jeg klager ikke. Er jo bare 27 år.

Anonymous poster hash: 75067...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...