Gå til innhold

Noen som har blitt gravide rett etter SA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk svar på at hcg lå på 2 nå på onsdag ved blodprøve tatt tidlig på morgenen. Så kan jo virke lovende med el på normal tid, eventuelt en uke senere om man skal regne ut ifra sa som vanelug mens

Det var trist men jeg kommer og tilbake her. Fikk dårlige rasultat på hcg testen.

Nei, uff. Sender klemmer. Aldri gøy beskjed å få.... håper spiren sitter snart på deg også!

Skal ta ny hcg på mandag men stigning på 700 på 1 uke er ikkje noe håp lenger. Blir forbanna når legen ikkje seier nok og når ein forstår sjølv at det ikkje er håp. Legen må jo sei at detta ser ikkje bra ut. Vil på ul og få bekrefta MA og få tabletter med ein gang. Slik at det går fortare.

Skal ta ny hcg på mandag men stigning på 700 på 1 uke er ikkje noe håp lenger. Blir forbanna når legen ikkje seier nok og når ein forstår sjølv at det ikkje er håp. Legen må jo sei at detta ser ikkje bra ut. Vil på ul og få bekrefta MA og få tabletter med ein gang. Slik at det går fortare.

Forstår frustrasjonen godt. Kan ikke så mye om normale verdier siden alle er så

individuelle.

.... forferdelig følelse du må gå med. Håper du får bedre svar på ul og blir bedre tatt vare på ..

Annonse

Jeg kan virkelig ingen ting om hcg stigning, så måtte Google litt her...

Fant denne:

http://krakle.com/ventenett/hcg.html

Og for meg så ser det ut som det er ok at den ikke stiger så mye? Eller tar jeg feil?

Det står også at om man har hatt ma, vil den starte å synke?

Tror du ikke det fortsatt kan være håp 'utgått på dato...' ?

Jeg krysser fingrene for deg!

Samtidig vet jeg jo at du vet hva du snakker om, ser du har prøvd lenge, så dette kan du bedre enn meg, alikevel, jeg heier på deg! :)

Anonymous poster hash: 9f99e...d7e

Jeg kan virkelig ingen ting om hcg stigning, så måtte Google litt her...

Fant denne:

http://krakle.com/ventenett/hcg.html

Og for meg så ser det ut som det er ok at den ikke stiger så mye? Eller tar jeg feil?

Det står også at om man har hatt ma, vil den starte å synke?

Tror du ikke det fortsatt kan være håp 'utgått på dato...' ?

Jeg krysser fingrene for deg!

Samtidig vet jeg jo at du vet hva du snakker om, ser du har prøvd lenge, så dette kan du bedre enn meg, alikevel, jeg heier på deg! :)

Anonymous poster hash: 9f99e...d7e

Denne hcg oversikten går fram til 24 dpo. Jeg er lengre på veg. Men stigning på 700 i hcg på1 uke er ikkje normalt. 6+2 skulle jeg nok ha hatt mellom 10 til 15000 tusen i hcg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...