Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg har alltid som jeg kan huske hatt regelmessig mens, der mens har kommet akkurat den dagen den skulle, og hvis ikke så har den kommet senere. Men i dag er jeg 10 dpo og mensen kom i dag. Har ikke blødd så mye enda, men det er klart og fint blod. Får alltid forvarsel når jeg skal ha mensen. Får alltid helt syke mensensmerter og diverse. Har litt mensensmerter nå men overhode ikke så mye som jeg bruker. Sjekket også livmortappen min tidligere i dag og den var ganske lukket. Og den bruker å åpne seg 3 dager før IKM når jeg skal ha mens. Hva kan det være? Kan det være festeblødning? Er litt rart siden blodet er så friskt og fordi jeg har litt mensensmerter. Skjønner ingenting siden jeg aldri har vært borti dette før 😳 Anonymous poster hash: 4544f...356 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270704-mens-4-dager-f%C3%B8r-ikm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmidig.no Skrevet 12. april 2016 #2 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg har alltid som jeg kan huske hatt regelmessig mens, der mens har kommet akkurat den dagen den skulle, og hvis ikke så har den kommet senere. Men i dag er jeg 10 dpo og mensen kom i dag. Har ikke blødd så mye enda, men det er klart og fint blod. Får alltid forvarsel når jeg skal ha mensen. Får alltid helt syke mensensmerter og diverse. Har litt mensensmerter nå men overhode ikke så mye som jeg bruker. Sjekket også livmortappen min tidligere i dag og den var ganske lukket. Og den bruker å åpne seg 3 dager før IKM når jeg skal ha mens. Hva kan det være? Kan det være festeblødning? Er litt rart siden blodet er så friskt og fordi jeg har litt mensensmerter. Skjønner ingenting siden jeg aldri har vært borti dette før 😳 Anonymous poster hash: 4544f...356 Det kan være begge deler. Første pp fikk jeg og mens 4 dager før jeg pleier. Plutselig lever kroppen sitt eget liv gitt. Beste tips, vet det er vanskelig er å teste på ikm dagen. Og ta en ny ei uke etter hvis den skulle være positiv. :-) aller beste er blodprøve :-) så får man vite hcg nivå. Håper det er en spire som harvært festa seg. Man kan jo ha mensen selv om man er gravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270704-mens-4-dager-f%C3%B8r-ikm/#findComment-147840653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå