Utålmidig.no Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Selv om man kjøper billigtester begynner det å bli litt dyrt. Hehe. Og merker jeg kanskje stresser mer enn nødvendig. Så dermed tenker jeg å tempe Noen erfaringer? Ønsker å tempe for å bekrefte eggløsning
Reese Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Om du ønsker å finne el vil ikke temping hjelpe deg før el er overstått, regner ikke med det er det du vil?? Men temping i seg selv er supert for å bekrefte når el er overstått Gjør det enkelt, kjøp deg et termometer, jeg bruker A1 sine med kun en desimal, dog det er anbefalt med to. Ta tempen hver morgen før du går ut av sengen og før det inn i Fertilityfriend.com Bruk gjerne el tester i tillegg for å finne el før den faktisk inntreffer. Du slapper godt at etter tre dager med forhøyete tempraturer, da FF setter el dagen får deg
Pobie Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Jeg gadd ikke å drive med tester, så jeg tempet. Stemmer at man kun vet når EL er overstått, men etter noen måneder ser man et mønster. F eks vet jeg nå at jeg har lang lutealfase og EL tidlig i syklusen, og dermed måtte vi ha sex 4-5 dager tidligere i syklusen enn vi hadde regnet med. Og jeg lærte også at murringen og smerten jeg kjente faktisk var EL, og ikke noe annet. Dermed visste jeg nøyaktig når EL var på vei og når den var overstått. Jeg brukte et helt vanlig termometer med to desimaler, målte under armen hver morgen når jeg våknet, og brukte fertility friend for å logge tempen.
Utålmidig.no Skrevet 13. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2016 Om du ønsker å finne el vil ikke temping hjelpe deg før el er overstått, regner ikke med det er det du vil?? Men temping i seg selv er supert for å bekrefte når el er overstått Gjør det enkelt, kjøp deg et termometer, jeg bruker A1 sine med kun en desimal, dog det er anbefalt med to. Ta tempen hver morgen før du går ut av sengen og før det inn i Fertilityfriend.com Bruk gjerne el tester i tillegg for å finne el før den faktisk inntreffer. Du slapper godt at etter tre dager med forhøyete tempraturer, da FF setter el dagen får deg 42c419091ff3dfa Takk Denne pp tenker jeg å få bekreftet el. Usikker på om den kommer til vanlig tid eller blir utsatt grunnet sa denne pp.... Håper el kommer til vanelig tid!
Utålmidig.no Skrevet 13. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2016 Jeg gadd ikke å drive med tester, så jeg tempet. Stemmer at man kun vet når EL er overstått, men etter noen måneder ser man et mønster. F eks vet jeg nå at jeg har lang lutealfase og EL tidlig i syklusen, og dermed måtte vi ha sex 4-5 dager tidligere i syklusen enn vi hadde regnet med. Og jeg lærte også at murringen og smerten jeg kjente faktisk var EL, og ikke noe annet. Dermed visste jeg nøyaktig når EL var på vei og når den var overstått. Jeg brukte et helt vanlig termometer med to desimaler, målte under armen hver morgen når jeg våknet, og brukte fertility friend for å logge tempen. Så flott kjenner og syklusen ganske godt, denne pp er det greit p få bekreftet en el etter sa. Man blir jo helt gal av testinga. Så tenkte ta det litt mer med ro denne gang. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå