Gå til innhold

Trener dere damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg har alltid vært glad i aktiviteter som fjellturer, jogging, ski/langrenn og sykling.. Men med tre aktive barn så blir det mindre tid til egentrening, men er aktiv sammen med barna👍 Har enn så lenge klart å jogge en liten runde x 2 i uka, men ellers så har jeg en jobb der jeg går 7-10km på hver vakt! Så de dagene har jeg ikke dårlig samvittighet for. Men i mine tidligere sv.skap så har jeg måttet slutte helt med jogging ganske tidlig pga vonde kynnere.. Spent på denne gangen, nr 4. Håper jeg får være i god form denne gangen også😅

Trener ganske tung styrketrening og har tenkt å fortsette med det, selvsagt med noen tilpasninger ettersom magen blir større og sener og skjelett mer ustabilt. Treningen går igrunn veldig greit foreløpig (7+0 i dag), men jeg merker jo godt at dagsformen er varierende og intensiteten blir deretter. Legen sier det ikke er noen grunn til å kutte ut så lenge ingenting gjør vondt, men at jeg ikke skal fortsette å øke belastningen men heller ta lettere vekter og flere repetisjoner. Hun mener jeg vil merke selv når det blir for mye.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...