Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Tok du ut tampongen i nesa etter 1 eller 2 dager? Og gjorde du det selv? Anonymous poster hash: 2c38b...fde
Gjest Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Gjorde det på sykehuset og trodde hele hjernen skulle ramle ut Men dette var i 99. Sikkert nyere og bedre metoder nå
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Er Det jeg har hørt fra mange. Men vurderer å prøve å gjøre det selv. Slippe turen inn til sykehuset. Anonymous poster hash: 2c38b...fde
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Takk for det du. Gleder meg til å kunne puste med nesa igjen. Og ikke minst å nyse med nesa istedenfor med munnen som jeg må nå .. haha Anonymous poster hash: 2c38b...fde
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 kan jeg spørre hvorfor du har operert? mulig jeg må pga alt for lang bruk av nesespray. Anonymous poster hash: bc497...348
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Jeg har operert fordi jeg har Vært kronisk tett i nesa siden første svangerskap for 6 år siden. Ingen utslag på allergi så nå prøver vi dette i og med neseskilleveggen var noe skjev. Anonymous poster hash: 2c38b...fde
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Jeg har operert fordi jeg har Vært kronisk tett i nesa siden første svangerskap for 6 år siden. Ingen utslag på allergi så nå prøver vi dette i og med neseskilleveggen var noe skjev. Anonymous poster hash: 2c38b...fde Trodde det var bare meg, men jeg har også vært kronisk tett i nesa siden første svangerskap for elleve år siden. Prøvde allergi nesespray først, men gjorde det ikke noe bedre. Ble henvist til øre nese hals som hadde på et middel på gasbind og stappa opp i nesa mi. Etter et par minutter tok han det ut igjen, og så godt det var å få puste! Han sa jeg hadde forstørrede nesemuslinger og skjev neseskillevegg. Det plager meg ikke sånn veldig, så takka nei til operasjon i første omgang. Vil gjerne høre om du ble bedre etter operasjon, så mulig jeg kommer til å gjøre det også. .. Btw, har det vært veldig vondt? Anonymous poster hash: a099b...5bf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Jeg gjorde det på sykehuset. Da skulle de også ta ut noe silikonstøtter. Men jeg hadde ikke fått ut tampongene på egenhånd. Ikke sjans. Anonymous poster hash: 24082...18e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 Jeg gjorde det på sykehuset. Da skulle de også ta ut noe silikonstøtter. Men jeg hadde ikke fått ut tampongene på egenhånd. Ikke sjans. Anonymous poster hash: 24082...18e Jeg opererte forresten fordi jeg er født med skjev skillevegg. Så før operasjonen i 18årsalderen hadde jeg aldri pustet med nesa. (Ikke rart jeg utviklet tannlegeskrekk i grunnen..) Anonymous poster hash: 24082...18e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #11 Skrevet 12. april 2016 Takk for det du. Gleder meg til å kunne puste med nesa igjen. Og ikke minst å nyse med nesa istedenfor med munnen som jeg må nå .. haha Anonymous poster hash: 2c38b...fde Nyse med nesa??? 😳😳😳 alle nyser da med munn med mindre mann prøver å holde den inne, som forøvrig ikke er sunt! Anonymous poster hash: bd53b...adf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #12 Skrevet 12. april 2016 Hadde dere mye vondt etter operasjonen? Jeg må også operere og gruer meg! Anonymous poster hash: 41ebf...91e
HvittHus Skrevet 12. april 2016 #13 Skrevet 12. april 2016 Jeg skal opereres innen juni, og var til konsultasjon nylig. Fikk beskjed om at de la inn tamponger under operasjonen, som sitter til dagen etter. Disse sitter slik at de stikker ned i svelget, så jeg tror neppe man fikser å ta dem ut selv.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #14 Skrevet 12. april 2016 Ja som noen andre også lurte på, er det veldig vondt og ubehagelig etterpå??? Hvordan ble resultatet? Jeg har vært avhengig av nesespray i 19 år og har fått tilbud om operasjon men har takket nei foreløpig da det høres så ekkelt og vondt ut😳😫!!! Anonymous poster hash: 0747c...e21
AussieAnette Skrevet 12. april 2016 #15 Skrevet 12. april 2016 Kan vel skrive uten anonym knappen så send meg gjerne en pm så kan jeg si hva resultatet ble. Jeg tok forresten ut "tampongene" ikveld selv. De var ca 1 meter lange. Himmel og hav. Men hadde jo begynt så kunne ikke akkurat stoppe midt i. Måtte legge meg nedpå litt etterpå 😂
AussieAnette Skrevet 12. april 2016 #16 Skrevet 12. april 2016 Forresten ikke veldig vondt. Holdt fint å ta 1 gram paracet 2-3 ganger i døgnet. Var mest ubehagelig å ha de tampongene i. Nå når de er ute er det ikke så verst altså 👍
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #17 Skrevet 13. april 2016 Jeg hadde de i nesa i 2 døgn. Måtte forøvrig overnatte på sykehuset en natt før jeg fikk dra hjem. Anbefaler å ta de ut på sykehuset! Fikk valget mellom hjemme eller sykehuset, men de anbefalte sykehuset da det var litt vrient og det kunne blø litt. Og det gjorde det, det blødde masse. Blod og slim ut nesa og ned i halsen, ble skikkelig kvalm. Så sjeleglad jeg gjorde det på sykehuset. Hadde vært redd for å dra så hardt som legen gjorde også. Jeg opererte også pga avhengighet av nesespray fra svangerskap. Gjorde vondt ja, skikkelig. Men verdt det, nå kan jeg puste skikkelig og sove gjennom natten, endelig! Anonymous poster hash: 58f22...f7c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #18 Skrevet 13. april 2016 Gjorde det på sykehus, men var ikke som en tampong, var mer som et lang, veldig langt, gassbind. Jeg blødde så mye at jeg trodde jeg måtte sette inn nye, men det gav seg raskt. Etter noen dager fikk jeg fjernet silikonstøttene. Hos meg var det gassbind greiene sikker satt for dypt, for jeg kjente de i halsen, og hadde tungt med å puste, sove var helt uaktuelt. Hadde aldri gjennomført den operasjonen om jeg visste hva jeg gikk til. Anonymous poster hash: 36f23...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå