Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt ny her inne, så er ikke så kjent med appen enda. Men! Kort fortelling.

25år, har en sønn som blir 4 til høsten. Og etter nyttår fant vi ut at vi skulle prøve :-) hormonspiral ble tatt ut (27/1-16) etter 3 år I satt. Fikk da kun spotting I 2 dager. Før det gikk 44 (!) Dager Før Tr kom. Å da kom det som aldri Før! Nå er jeg 3 dager over ikm (etter 28 dagers syklus) har for noen dager siden fått en masse utflod! Det kjentes ut som Tr, men kun tjukk kremaktig hvit/gul utflod. Ikke slim..! Og det har jeg hatt siden. Helt luktfri, men må bruke truseinnlegg for å ikke måtte skifte truser 10 ganger om dagen :P ømme pupper og mye smerte I magen. Generelt mye luft :P sist gang var jeg 7 uker på vei Før jeg fant ut ( ikke planlagt) å nå som jeg kunne hatt nytte av hvilken symptomer jeg hadde... jaja, er dette bare forhåpninger, eller kam det være en liten spire mon tro? Hadde ifølge El - kalkulator, El den 26 mars, men ifølge syklus, den 30.. Vi har hatt sex I ett siden starten:p (noe gubben er meget begeistret for :P) har hatt neg g.test, men er vel for tidli? Åh! Så mye mer å tenke på nå en sist når det bare skjedde :P

Hvilke symptomer hadde dere ved graviditet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270674-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...