Gå til innhold

Jeg vil ha en STOR dansk barnevogn. Er der spesielle merker? Må jeg til Danmark? Har du erfaring med en stor dansk vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, akkurat det lurer jeg på☺

Anonymous poster hash: a7ade...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker de vognene. Det eneste merket som jeg fant som fører disse i Norge, er Basson.

Skrevet

Hvordan er de store?

Anonymous poster hash: d346e...c29

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha noe slikt.

Anonymous poster hash: c47bf...8d7

Skrevet

Det står ikke lengden på bagen? Basson sine er 97 ser jeg. Aner forresten ikke hva norsk standard er da.

Anonymous poster hash: a7ade...06e

Det står liggemål når du klikker deg inn på de ulike vognene. Trille dream light har liggemål på 97cm. Sportsdel kan kjøpes med i tillegg.

De fleste vognene i Norge har bager som er 76-82cm lang.

Anonymous poster hash: 17376...140

Skrevet

Hvordan er de store?

Anonymous poster hash: d346e...c29

Se for deg en emmaljunga bagvogn med plass til en femåring 😀 ser egentlig litt komisk ut, men er i prinsippet en laaang bag, kjempestore hjul og barnet sitter oppi bagen istedet for i sportsdel.

Anonymous poster hash: 77b77...412

Skrevet

Jeg vet de fleste av dem er veldig tunge. I Danmark er det praktisk for det blåser mye og det et lite bakker, men mange steder i Norge vil det være håpløst å bruke fordi de vil være veldig tunge å trille.

Anonymous poster hash: 592cc...74b

Skrevet

Vi hadde en Basson til sønnen vår. Måtte likevel bytte til City Elite sportsvogn når han nærmet seg seks måneder, for gutten var lang gitt 😊

Skrevet

Vi hadde en Basson til sønnen vår. Måtte likevel bytte til City Elite sportsvogn når han nærmet seg seks måneder, for gutten var lang gitt 😊

Basson har mange type vogner og da har nok ikke du hatt den "danske " utgaven. Med mindre han hadde bikka 1 meter da 😉.

Jeg bruker denne vogna masse. Synes ikke den er spesielt tung å trille og minsten på snart 2 år sitter som kongen på haugen i den. Men skal du kjøpe, så husk å kjøp med danske soveseler også, myyyye bedre enn de som de fleste bruker her.

Den største fordelen er liggekomforten for barnet. Blir som å ligge i en seng. Skikkelig madrass, god plass og gode og lunt.

Største ulempen er at den krever stor plass i bagasjerommet.

Skrevet

Teitonia, eller hva de heter er danske, og de er store. Car veldig pop da jeg hadde baby i 2006.

Anonymous poster hash: 98885...84b

Skrevet

Men i all verden? Jeg skjønner ikke, hvorfor vil dere ha disse store beistene?! Snakk om å gjøre ting tungt for seg selv, bokstavlig talt.

Anonymous poster hash: 0fb9e...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...