Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Babyen min vil ikke slå seg til ro med mindre vi vugger/går han i søvn eller om vi kjører tur med han i bilstol. Det virker som han må ha den vugginga/bevegelse/vibrering for å sovne, og når jeg legger han ned våkner han etter 5 minutter maks. Så jeg lurer på om en slik vippestol med vugging og vibrering kan være noe for han. Bare slik at jeg får litt avlastning av og til, og at han kan sove lenger enn 5 minutter for seg selv.. Men de er jo ganske stive i pris, så er det noen som har erfaring med slike stoler? Hjalp de? Likte babyen seg der? Eller er det bortkastet penger? 😬 Anonymous poster hash: 68242...144
LillePunk Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Glad i den vi har som vibrerer. Men den funket aldri som sovemiddel for vår del.. kun et sted hun kunne sitte litt mens jeg f.eks dusja. Hu her måtte sove på oss. Og vi samsover fremdeles.. (7 mnd) Så har dessverre igjen god løsning på å få baby til å ligge alene 😕
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Jeg hadde det til første, men syntes ikke det var noe. Til nr to kjøpte jeg helt vanlig babybjørn vippestol oh var mye mer fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Glad i den vi har som vibrerer. Men den funket aldri som sovemiddel for vår del.. kun et sted hun kunne sitte litt mens jeg f.eks dusja. Hu her måtte sove på oss. Og vi samsover fremdeles.. (7 mnd) Så har dessverre igjen god løsning på å få baby til å ligge alene Den trenger forsåvidt ikke fungere som sovemiddel, bare den fungerer slik at jeg får noen minutter til å spise og dusje f.eks. Hm, kanskje det er verdt å forsøke.. Anonymous poster hash: 68242...144
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Se på facebooktorget om du finner en rimelig og brukt. De er som regel fint og lite brukt. Selv handlet jeg en vippestol/huske med vibrering, uro, musikk og vuggefunksjon til 200 kr. Som ny. Bare et tips. Anonymous poster hash: 8ad83...c10
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 Du skulle hatt deg en sånn Anonymous poster hash: 87489...a64
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 Den trenger forsåvidt ikke fungere som sovemiddel, bare den fungerer slik at jeg får noen minutter til å spise og dusje f.eks. Hm, kanskje det er verdt å forsøke.. Anonymous poster hash: 68242...144 Skjønner deg godt.. er ekstra tungt med baby som er så avhengig av å bli båret hele tiden. Da vil jeg anbefale noe slikt. Selv om det kanskje ikke er lenge av gangen de sitter der. Etter hu her var blitt rundt 4 mnd var det og greit å ligge mer og mer på teppe på gulvet og leke. Nå kan a ligge slik en god stund og. Så det blir bedre, heldigvis! Anonymous poster hash: 40f3b...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå