Gå til innhold

Nå har jeg stryket 2 ganger på oppkjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig nederlag! Er det normalt å stryke flere enn 2 ganger?

Anonymous poster hash: c2ccf...911

Svogern min stod på fjerde. Han er en helt habil kjører nå, men freaka ut på oppkjøring. Han tok ekstra timer med en lungn kjørelærer som hjalp han til å bevare roen.

Anonymous poster hash: 8f057...7f7

Fortsetter under...

Skrevet

Huff, husker da jeg skulle kjøre opp på 90 tallet. (Lenge siden gitt!!)

Jeg syntes sensor var SÅ kjekk, ble mer opptatt av han enn av kjøringa... 🙄

Strøk så det sang kan man si 😁

Klarte å konsentrere meg om veien neste gang og da gikk det bra.

Ah, den som var 18 år igjen.... 😍

Anonymous poster hash: ebf7a...fca

Skrevet

Jeg strøk to ganger, men besto på 3. forsøket.

Var så nervøs sammen med senor at jeg trodde jeg skulle kaste opp. Ellers tror jeg selv jeg er en god sjåfør. Fikk skryt av en kjørerlærer jeg skulle skysse.

Anonymous poster hash: 5ab17...cbd

Og to ganger leste jeg at du fikk skryt av en kjørelærer du skulle kysse :D .

Går og henter mer kaffe og logger av DiB...

Skrevet

Jeg strøk to ganger, og klarte det på tredje forsøk. Ingen tvil om at jeg kunne kjøre bil, og kjørelæreren ble nok litt oppgitt etter andre stryken. Men jeg blir så nervøs i slike situasjoner, så første gangen gjorde jeg masse feil. Sensoren jeg hadde da hjalp ikke akkurat på nervøsiteten, så alt ble kaotisk. Andre gangen fikk jeg en rolig og hyggelig kjørelærer, men slet fortsatt med nerver - både fordi oppkjøring er stressende i seg selv, men også pga. hvordan første forsøket hadde gått. 

Tredje gangen snakket kjørelæreren min med sensor før oppkjøringen (visste ikke hva de snakket om, men kjørelæreren min sa det til meg etterpå), der han fortalte at jeg hadde strøket to ganger tidligere og var pissnervøs. Gleden var da stor da sensor satte seg i bilen og var kjempehyggelig, rolig og fortalte meg at det her kom til å gå bra, og at jeg måtte si ifra om jeg ble for nervøs. Endte med at hele turen gikk knirkefritt, og sensor kunne ikke skjønne at jeg ikke skulle ha lappen. Bestod med glans, og uansett om det var løgn eller ikke fra sensors side, sa han at jeg var den flinkeste til å kjøre den uka. Kun fordi jeg slappet av! ;)

Bestod teorien feilfritt på første forsøk, så det er akkurat det med å gjøre handlinger i en stressende situasjon som satte meg ut. 

Anonymous poster hash: e116c...d39
Skrevet

Huff, jeg har ikke tatt oppkjøring enda. Har igjen trinn 4, men skal kjøre opp i mai. På teoriprøven var jeg så nervøs at pulsen kom på 200. Jeg fikk en feil, men der skulle man ikke bruke hendene, så teoriprøven besto jeg på. Er så redd for å bli så nervøs på oppkjøringen at jeg gjør feil Pga det. Er nervøsiteten som er min værste fiende på oppkjøringen. Om jeg stryker er jeg ute å kjøre, for rekker vel ikke å ta en oppkjøring til før babyen min blir født, så det er dessverre et stort press.. :(

Anonymous poster hash: d11e0...579

Skrevet

Jeg strøk to ganger, og klarte det på tredje forsøk. Ingen tvil om at jeg kunne kjøre bil, og kjørelæreren ble nok litt oppgitt etter andre stryken. Men jeg blir så nervøs i slike situasjoner, så første gangen gjorde jeg masse feil. Sensoren jeg hadde da hjalp ikke akkurat på nervøsiteten, så alt ble kaotisk. Andre gangen fikk jeg en rolig og hyggelig kjørelærer, men slet fortsatt med nerver - både fordi oppkjøring er stressende i seg selv, men også pga. hvordan første forsøket hadde gått.

Tredje gangen snakket kjørelæreren min med sensor før oppkjøringen (visste ikke hva de snakket om, men kjørelæreren min sa det til meg etterpå), der han fortalte at jeg hadde strøket to ganger tidligere og var pissnervøs. Gleden var da stor da sensor satte seg i bilen og var kjempehyggelig, rolig og fortalte meg at det her kom til å gå bra, og at jeg måtte si ifra om jeg ble for nervøs. Endte med at hele turen gikk knirkefritt, og sensor kunne ikke skjønne at jeg ikke skulle ha lappen. Bestod med glans, og uansett om det var løgn eller ikke fra sensors side, sa han at jeg var den flinkeste til å kjøre den uka. Kun fordi jeg slappet av! ;)

Bestod teorien feilfritt på første forsøk, så det er akkurat det med å gjøre handlinger i en stressende situasjon som satte meg ut.

Anonymous poster hash: e116c...d39

Samme skjedde med meg også. Besto teoriprøven med glans, men under oppkjøring blir jeg nervøs og gjør dumme feil. Når jeg kjører "alene" med foreldrene mine går det bra... Hater min nervøsitet:(

Anonymous poster hash: c2ccf...911

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...