Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Mange her som henger på kvinneguiden også? Er kg større? Flere medlemmer og mindre overskikkelig? Anonymous poster hash: a5bdd...711
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Kvinneguiden er mye større ja. Man kjenner jo igjen enkelte brukere, så det er jo ikke sååå stort. Men det er mye mer aktivitetet og det liker jeg. Er ikke bare et forum folk henger på, her henger jo alle bare på anonymforum og man får ikke svar på andre underforum. Kvinneguiden har mange kategorier og bedre diskusjoner på enkelte saker. Er mye tull og fjas der også da, så klart. Er jo internett! Anonymous poster hash: 80b93...f74
Anonym bruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Har begynt å henge litt der i det siste, og gått mer og mer bort herfra. Nå har jeg jo litt større barn, men har hengt igjen her av gammel vane Her er jo så godt som all aktivitet på anonymforumet, og det er lett at innlegg forsvinner i mengden syns jeg, mens på KG er alt mye mer oversiktlig og ordnet ift tema. Det er mye aktivitet på de fleste forum der inne, og det er jo kjekt da. Anonymous poster hash: 46ae9...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå