Gå til innhold

Sexlivet under prøving

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette har jeg lurt på en stund, så jeg spør nå jeg:

Hvordan er sexlivet deres under prøving? Er det annerledes enn når dere ikke er prøvere (og med prøving mener jeg IVF/ICSI)?

Har dere perioder under prøvingen hvor det er helt uanktuelt med sex?

Og ikke minst: hvordan et sexlysten deres med masse hormoner innabords iforhold til vanlig?

For min del føler jeg meg så sykt oppblåst, og har mye mindre sexlyst en vanlig. Når vi holder på kjenner jeg nærmest at vi er borti eggstokkene og jeg blir nesten redd for at vi kan ødelegge noe.

Absolutt no go er det når vaginatablettene kommer frem, da er det ikke aktuelt og i det hele tatt tenke på sex.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270590-sexlivet-under-pr%C3%B8ving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke eksisterende. Jeg er øm og hormonell. Så orker rett og slett ikke. 

Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann :)

Anonymous poster hash: 86e69...d58

Signerer! Sånn er det her også :) 

Anonymous poster hash: a89df...5d4

Ikke eksisterende. Jeg er øm og hormonell. Så orker rett og slett ikke. Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann :)Anonymous poster hash: 86e69...d58

Signerer denne jeg også..

Men pleier å bli VELDIG klar for sex i lutinus perioden. Etter ferskforsøk har vi fått beskjed om å ikke ha sex de første 14 dagene, så da har det begrenset seg selv, under fryseforsøk har vi hatt noen runder i senga, men da om morgenen - før dagens første lutinus.. Er/føler der er mer gris med sengekosen når man også "har andre ting oppi der"

Anonymous poster hash: 53f6e...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...