Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Eller er dette bare tegn på mensen? Jeg er så hormonell at jeg vil gå i hi her. Ja, altså hormonell er jeg hver gang før mensen, men lurte på om dette var uvanlig om jeg er gravid? I så fall er TR på vei med stormskritt her :/ Anonymous poster hash: 65e8d...b92
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Helt ærlig så er mine symptom på TR og graviditet helt like frem til jeg er en 5-6 uker på vei. Eneste grunnen til at jeg har merket at jeg er gravid før ikm er at jeg får "en følelse" av at jeg er det. Vanskelig å forklare.. Eller nei, de gangene jeg har hatt MEST symptomer har vært de gangene jeg ikke har vært gravid😂 Anonymous poster hash: efd48...490
Pobie Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 Jeg har ikke vært hormonell mens jeg har vært gravid, og var mer hormonell da jeg fikk mensen enn da jeg var gravid. Faktisk hadde jeg ingen symptomer på at jeg var gravid før jeg fikk positiv test.
Utålmidig.no Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Eneste gravidsymptom har vært uteblitt mens og positiv test. Hormonell og svært kort lunte kommer nok av psykisk påkjenning av å ville bli gravid for min del
Reese Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Jeg har nettopp lest mine tidligere innlegg i ulike ikm grupper, år tilbake i tid. I begge ikm gruppene der jeg er gravid har jeg skrevet hvor sint jeg er, hårsår og nedlatende mot de rundt meg.. Jeg testet positivt 8 og 9 dpo i disse trådene Noe var på gang og det ante meg på humøret, felles fra 4-5 dpo.. Siste gang som var i Januar i fjor, skrev jeg et innlegg her om kraftig økt utflod 4 dpo, rett før humør svingningen startet.. Alt falt på plass med den positive testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå