Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som ble gravide og lykke til videre for dere andre :)

Testet på en digital test nå, som lyste fint "pregnant 1-2". Så da slippes jubelen løs her, og jeg krysser fingrene for at spiren vokser seg stor og sterk, og kommer ut som en nydelig baby i januar. Da får vi akkurat 3 barn på 3 år :D

Testet på en digital test nå, som lyste fint "pregnant 1-2". Så da slippes jubelen løs her, og jeg krysser fingrene for at spiren vokser seg stor og sterk, og kommer ut som en nydelig baby i januar. Da får vi akkurat 3 barn på 3 år :D

Gratulerer så utrolig mye :D

Åh, gratulerer så mye !!!!  :blomst:

Her er jeg 2 dager på overtid, men fortsatt negativ test.. så skjønner ikke helt hva som skjer.. må jo være en god forsinket mens, hvis ikke hadde vel testen positiv.. testa både vanlig og den tidlig testen så.. hmfr..

Åh, gratulerer så mye !!!! :blomst:

Her er jeg 2 dager på overtid, men fortsatt negativ test.. så skjønner ikke helt hva som skjer.. må jo være en god forsinket mens, hvis ikke hadde vel testen positiv.. testa både vanlig og den tidlig testen så.. hmfr..

Så irriterende! Kan hende at EL var forsinket da :) Her var EL en uke senere enn det appen sa.

Annonse

Heldige dokke! Gratulerer!! :-D

Annonse

Gratulerer så mykje SuperMuffin!!

Har du tenkt å overraske mannen seinare i dag? :)

Når var du termin?

Anonymous poster hash: 90e88...665 [/acrony

Takk takk :) Foreløpig termin 20 jan 2017..  prøver å vente til fredag, da mannen kommer mannen hjem fra jobb (jobber turnus)

Noen gode forslag til hvordan ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...