Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsatt negativ test i dag. Hadde litt håp i går da jeg var kvalm store deler av dagen, men det må ha vært tilfeldig. Ikke øm i brystene lenger heller, det varte bare litt over en dag. Litt småkvalm nå, men det er ikke uvanlig når jeg ikke får spist frokost kjapt nok. FertilityFriend anslår IKM er i morgen.

Fortsetter under...

Før eg såg eg fekk TR i går rakk eg å ta ein test som eg kunne skimte ein strek på. Klarte ikkje å la ver å teste idag, kom en svak strek igjenn. Men testa også med eit anna merke då var der ingen strek (som nok er det reelle resultatet). Neste mnd skal eg ikkje teste med onestep sine strimlar, føler dei har gitt meg fleire falske forhåpninger. Har kjøpt inn eit lass med andre billigtester frå kina no 😄

http://oi64.tinypic.com/izt11w.jpg

Andre som har opplevd dette med onestep sine strimlar?

Husker ikkje kor eg kjøpte dei, men det er godt mulig :) Har lest litt på nettet og sett det er ein del som har fått tullestreker med desse testane.

Kjøpte nokon tester på ebay frå kina og dei har aldri vist ein strek, kjøpte meir ta dei no. Er testoman so blir litt dyrt å kjøpe frå norge 🙈😄

Før eg såg eg fekk TR i går rakk eg å ta ein test som eg kunne skimte ein strek på. Klarte ikkje å la ver å teste idag, kom en svak strek igjenn. Men testa også med eit anna merke då var der ingen strek (som nok er det reelle resultatet). Neste mnd skal eg ikkje teste med onestep sine strimlar, føler dei har gitt meg fleire falske forhåpninger. Har kjøpt inn eit lass med andre billigtester frå kina no 😄

http://oi64.tinypic.com/izt11w.jpg

Andre som har opplevd dette med onestep sine strimlar?

Har opplevd det to ganger.. Fallhøyden er ekstra stor når mensen kommer da :( Nå kommer jeg til å teste mer cb etter IKM.

Annonse

Tempen har gått noe ned og det var bittelitt spotting i morges, så antar at løpet er kjørt denne gangen. Venter vel nesten bare på at det skal ha gått ett år slik at vi kan få noen henvisninger :)

Hvis blødning starter i dag skal jeg dra og levere blodprøve for å sjekke hormonforstyrrelser i morgen.

Gratulerer med positiv test!! :-) :-) :-)<3

Krysser fingrene for festeblødning.

9 dpo her, siste 2 dager har æ vært trøttere, spottet minimalt og brunt. Satser på at det har festa seg godt denne ganga :-) kjente tydelig stikking i høyre side. Tapp er høyt oppe, hard, mykt lag og ekstremt bakovervendt. Klarte ikke nå der det pleier å være åpent :-)

Annonse

Foreløpig ingen mens her.. Men litt ustabil syklus, så satt meg frist til onsdag.. da begynner jeg å teste :) 

Har hatt og har veldig mange symptomer, men mange er også tegn på TR... bare puppene og menssmerter uten mens som er nye.. men mulig det murrer litt ekstra før denne mens.. aner ikke..

Hei dere. Jeg har innkommende i morgen, og testet både søndag og 2 idag. Har fått svake streker på alle sammen, så håper virkelig. Skal ta en clearblue digital i morgen så får jeg vite det

http://tinypic.com/view.php?pic=24vl9pg&s=9#.VzDfpuwzenM

Endret av Lillemor123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...