Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veit ikkje heilt her, tok en test idag la den frå meg kika på den seinare og då var der komt en svak strek. Etter tida so kan ikkje stole på den, men gleder meg til å teste på nytt imårga 😄 ellers har eg litt murring til og frå. Ingen andre symptomer.

Fortsetter under...

Veit ikkje heilt her, tok en test idag la den frå meg kika på den seinare og då var der komt en svak strek. Etter tida so kan ikkje stole på den, men gleder meg til å teste på nytt imårga 😄 ellers har eg litt murring til og frå. Ingen andre symptomer.

Oi, spennende :)

Jeg er vel bare 6 dpo og har IKM 8. mai, så ingenting å melde herfra.

Ei lite rapport!Negativ g.test laurdag ettermiddag..halv flaske kvitvin! Temperaturen sank litt i går,og ytterlegare og dag..så då er nok tro like om hjørnet..Hadde litt ekstra håp denne pp må eg sei (pga el på "rett" side)..Men men-psyker meg/oss opp til ny pp!!

Annonse

Ja er spennandes 😄 har begynt å få likedan murringar som i forkant av mens. IKM enten tirsdag eller onsdag.

Eg hadde det samme 10 dpo østvest, håper det var festeblødning :D kor mange dpo er du?

8 dpo i dag, mer brun utflod og mer murringer.. Om dette er tr er det for kort lutealfase.

Håper det går bra for deg!

Lite å meddele her i gården også, 8 dpo så litt tidlig å teste. Tenker jeg venter til torsdag eller noe. 

Spent på deg, Solbaer79! IKM i dag? Testet? :)_Harefrøken, har du testet? 

Satte deg på IKM den 4. mai, ØstVest, si i fra om det blir 5. i stedet? :) 

Lover bra med tappen, Utålmidig.no

Spennende med strek, Minimeg123!!!! 

Negativ test idag 12 dpo, mysta litt trua no. Trur det blir pp5 :) sjølv om eg gjerne vil bli gravid med eingong passer det bra det dryg litt ut. Skal bygge hus og om det dryg eit par mnd til blir huset ferdig før vi får små.

Men samtidig vil eg berre få 2 blå noo helst igår 😂

Annonse

Her har puppene også blitt ømme.. eller egentlig mer brystvortene som har blitt super sensitive. Bare så vidt kommer borti, eller stråler i dusjen.. det er helt nytt for meg ( med mindre vi er heftig i gang så soverommet)

Husker fra sist gang at det var hele puppen som var litt øm, litt "voksesmerter" liksom, men ikke bare brystvortene. noen som har vært borti det ?

Ellers litt for tidlig å teste her.. endte opp med EL 27.04.. så usikker på om jeg får IKM på 8 likevel, men får se.. aldri vært fast antall dager å forholde seg til, så blir litt gjetting hver gang.. Men såååå utålmodig, spesielt når ei venninne annonserte baby i helga.. Jeg å vil ! hehe..

Her har puppene også blitt ømme.. eller egentlig mer brystvortene som har blitt super sensitive. Bare så vidt kommer borti, eller stråler i dusjen.. det er helt nytt for meg ( med mindre vi er heftig i gang så soverommet)

Husker fra sist gang at det var hele puppen som var litt øm, litt "voksesmerter" liksom, men ikke bare brystvortene. noen som har vært borti det ?

Ellers litt for tidlig å teste her.. endte opp med EL 27.04.. så usikker på om jeg får IKM på 8 likevel, men får se.. aldri vært fast antall dager å forholde seg til, så blir litt gjetting hver gang.. Men såååå utålmodig, spesielt når ei venninne annonserte baby i helga.. Jeg å vil ! hehe..

Pleier å få det rundt EL jeg, hehe. Må nesten holde over puppa i dusjen :P 

Du får si i fra når du er litt mer sikkert på IKM :) Skjønner godt at du vil, jeg vil også! Hehe! 

Jeg hadde også EL rundt da, men syklusen har vært ganske stabil, så IKM er ca 8. mai. Dvs kort lutealfase, men krysser fingrene for at den ikke er for kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...