Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åh, det må være vondt å gå sånn i uvisshet! Det irriterer meg mest, denne uendelige ventingen. Vente på prøvesvar, vente på time, vente med å teste (om man klarer, hehe), vente på mini.. Blir skrullete av mindre. Får håpe du får svar i dag! <3

Ja, ventinga er verst. Og jo mer man må igjennom desto mer venting :P

Fikk svar senere samme dag :-) så nå har jeg endelig klart pllegge det bak meg. Hadde hcg 2. Så da går jeg å venter på el:-) håper den kommer nnå onsdag som vanelig syklus. Men om jeg skal følge sa som ny syklus blir det neste onsdag.

Føler noe e på gang,! Venter spent!

Fortsetter under...

Nå går jeg og river meg i håret på grunn av EL-testene. Det har vært svingninger på styrkepå streken i en uke nå uten at de blir positive!! I dag er de halvveis i styrke igjen etter å ha vært helt blanke i to dager nesten..

Siden jeg har vært litt dårlig de siste dagene og vi ikke fikk lagt aksjer før i dag håper jeg at det er nå eggløsningen nærmer seg, ellers er det lite å gå på denne måneden.

Var å snuste på tantebarnet som ikke har rukket å bli to uker gammel enda i går. Samboer gikk stolt med vogna da vi alle trillet en liten tur, men samtidig virket han litt anspent :P Det toppet seg da hun tømte tarmen akkurat han fikk henne i armene, aldri sett han så forskrekket :legrine: Han sa ingenting der og da(men ansiktsuttrykket sa det meste), men da vi gikk fortalte han at han ikke kunne skjønne at så mye kunne komme ut av noe så lite, han hadde ene hånden om stumpen og kjente bleien vokse hehe

Jeg tror han begynner å bli litt mer ivrig nå etter hun kom til verden, han har jo ikke noe særlig erfaring med babyer fra før.

Lenge sidan eg har oppdatert status her no..Men tester då altså etter el,og forventa positiv test i dag tidleg..men den kom ikkje! :S Dag 13..og har ikkje hatt seinare enn det tidlegare (i måneder eg har testa). Brukar clearblue sin med runding (negativ) og smilefjes-synes den har vore veldig grei å forholde seg til... Står at ein skal teste til samme tid kvar dag,så veit ikkje om eg roter det til om eg testa 2x for dagen?? :S Ville gjerne finne ut denne perioden om eg faktisk tester positiv på ettermiddagen og påfølgende morgon..Eg har berre testa morgon før, og då fått negativ test igjen dagen etter positiv. Syntes det kunne vere interessant å sjå om eg har ein litt kort LH stigning. Denne mnd temper eg også-så det blir spennande å sjå om det skjer ein temperaturauke etterkvart! Ellers er eg SÅ glad for at eg kjenner at ting skjer på høgre side!Synes eg berre kjenner ting på venstre til vanleg og hatt litt panikk for at kroppen berre har el på venstre side-det er lite vits i for meg som har mista den egglederen! Ser litt positivt på det eg kjenner på høgre side no om dagen vertfall :-) Og så litt kjæreste-skryt! Har ein engasjert kjæreste som eg kan dele både dei bekymra tankane eg får, og dei håpefulle-det er så fint! Det er godt å kjenne på at vi er to som prøver å bli gravid og som er engasjert i det begge!

Endret av Solbaer79

Høres bra ut! Kan jo være den er kort ja!masse lykke til!

Her i hus snudde humøret seg plutselig etter dårlig søvn og begge var sure. Til min store overraskelse dro han meg med og sa nå skal vi prøve! Hihi

Usikker på el etter sa. Kan komme ons, søndag eller neste torsdag :P

Søren au, om den kommer ons har vi kun fått lagt aksjer i dag... mannen reiser bort på jobb resten av uka...

Nå går jeg og river meg i håret på grunn av EL-testene. Det har vært svingninger på styrkepå streken i en uke nå uten at de blir positive!! I dag er de halvveis i styrke igjen etter å ha vært helt blanke i to dager nesten..

Siden jeg har vært litt dårlig de siste dagene og vi ikke fikk lagt aksjer før i dag håper jeg at det er nå eggløsningen nærmer seg, ellers er det lite å gå på denne måneden.

Var å snuste på tantebarnet som ikke har rukket å bli to uker gammel enda i går. Samboer gikk stolt med vogna da vi alle trillet en liten tur, men samtidig virket han litt anspent :P Det toppet seg da hun tømte tarmen akkurat han fikk henne i armene, aldri sett han så forskrekket :legrine: Han sa ingenting der og da(men ansiktsuttrykket sa det meste), men da vi gikk fortalte han at han ikke kunne skjønne at så mye kunne komme ut av noe så lite, han hadde ene hånden om stumpen og kjente bleien vokse hehe

Jeg tror han begynner å bli litt mer ivrig nå etter hun kom til verden, han har jo ikke noe særlig erfaring med babyer fra før.

Kjenner meg så igjen! Man blir helt gal og veldig skuffa når man føler man ikke får gjort nok men man har sjansen.

:P hehe. Han gleder seg nok mye, og er jo litt skummelt au.

Håper det klaffer! Vi får nok bare lagt inn aksjer 3 dager før el denne pp.blærh....

Endret av Utålmidig.no

Her er også samboer veldig spent og engasjert :D gjer prøvetida mykje kjekkare iallefall 😄 No begynner eltesten å bli sterkare og eggløsning blir forhåpentligvis iløpet av veka. Passer veldig bra med nokon fri dager no slik vi får lagt inn litt aksjer 😄

Prøver ikkje å få for store forhåpninger sidan det ofte dryg ut, men fyy kor kjekt det hadde vore å fått ein positiv test snart 😄

Annonse

Høres bra ut! Kan jo være den er kort ja!masse lykke til!

Her i hus snudde humøret seg plutselig etter dårlig søvn og begge var sure. Til min store overraskelse dro han meg med og sa nå skal vi prøve! Hihi

Usikker på el etter sa. Kan komme ons, søndag eller neste torsdag :P

Søren au, om den kommer ons har vi kun fått lagt aksjer i dag... mannen reiser bort på jobb resten av uka...

Takk :-)

Endeleg!I dag kom smilefjes på eltesten ;-) Vart så glad at eg måtte kjæresten hehe Fekk fleire smilefjes eg då hehe Symptoma stemmer i forhold t testresultat også!Kjente der godt på veg til jobb i dag...oppblåst og øm mage..litt småkvalm,og murring i korsrygg. Men føler eg kjenner mest på venstre side igjen i dag kanskje :S Det er jo mindre bra. Men får ikkje gjort noko med det då.El er på gang;det er jo uansett det sikre! :-)

Litt kjekkere å vere i denne delen av syklus enn frå dag 20 og utover må eg sei ;-)

Her er også samboer veldig spent og engasjert :D gjer prøvetida mykje kjekkare iallefall 😄 No begynner eltesten å bli sterkare og eggløsning blir forhåpentligvis iløpet av veka. Passer veldig bra med nokon fri dager no slik vi får lagt inn litt aksjer 😄

Prøver ikkje å få for store forhåpninger sidan det ofte dryg ut, men fyy kor kjekt det hadde vore å fått ein positiv test snart 😄

Så bra! ;-) Det er spennande dagar å vente på el..og sjå sterkere testar!

Takk :-)

Endeleg!I dag kom smilefjes på eltesten ;-) Vart så glad at eg måtte kjæresten hehe Fekk fleire smilefjes eg då hehe Symptoma stemmer i forhold t testresultat også!Kjente der godt på veg til jobb i dag...oppblåst og øm mage..litt småkvalm,og murring i korsrygg. Men føler eg kjenner mest på venstre side igjen i dag kanskje :S Det er jo mindre bra. Men får ikkje gjort noko med det då.El er på gang;det er jo uansett det sikre! :-)

Litt kjekkere å vere i denne delen av syklus enn frå dag 20 og utover må eg sei ;-)

Hurra! Så bra! :) 

Her er det mye luft i magen og livmortappen åpnet seg i dag. så el er i anmarsj! Kan jeg bli gravid tror du selv om vi la inn aksjer 3 dager før? Jeg finner ingen info på nett med tanke på at spermen kommer til lukket dør liksom. hehe. Den åpnet seg i dag. 

Andre som vet? De kan jo leve noen dager inni der vet jeg, men hva hjelper det om "døra" er lukka opp? :P 

Mannen gadd ikke legge inn aksjer i dag tidlig, og det forstår jeg ! 15 min før han skal av sted med taxi til flyet maser jeg om å legge inn aksjer fordi jeg stresser med at jeg tror sjansen slipper fra oss. 

Her ser det nok en gang ut til at det ikke blir noen positiv EL-test... Skal se om jeg får lagt ut bilde av testene slik de har vært denne gangen. Kanskje jeg må slutte å bruke billigtestene fra eBay, føler jeg bare har brukt de når jeg ikke har fått positiv test. Bortsett fra en gang, men da var jeg veldig syk! Hvis mensen kommer til slutt så kjøper jeg samme testene som jeg brukte før bare for å sammeligne en pp..

Annonse

Kjedelig harefrøken :/ eg bruker også EL tester frå ebay. Men ser ikkje ut som det er samme merket. Har du nokon symptomer på EL? :)

Nå ser det faktisk ut som om testen jeg tok nå etter jobb er sterkere igjen, så kanskje det skjer noe. Både i november og desember hadde jeg positiv test på syklusdag 22, og for meg er det i morgen. Så fortsatt litt håp :P

Jeg har merket litt stikkinger og no slim som gjør at jeg kan tenke at EL kan være her snart. Samtidig er dette også noe jeg flere ganger har registrert en uke før mens også...

Jeg er også sånn som blir kvalm de siste dagene før mensen, så er ikke så lett med symptomjakt :P

Er du fornøyd med de testene du har kjøpt da?

Hiver meg på her :) IKM 8 mai, blir 9pp .. Begynner å bli skikkelig utålmodig nå! Kan ikke skjønne at det skal ta så lang tid når førstemann satt på pp1.. Men men.. Begynne å sjekke EL i morra, så er mannen oppdatert på at det blir heftig de neste 10 dagene.. hehe..

DENNE gangen skal det funke :D

Nå ser det faktisk ut som om testen jeg tok nå etter jobb er sterkere igjen, så kanskje det skjer noe. Både i november og desember hadde jeg positiv test på syklusdag 22, og for meg er det i morgen. Så fortsatt litt håp :P

Jeg har merket litt stikkinger og no slim som gjør at jeg kan tenke at EL kan være her snart. Samtidig er dette også noe jeg flere ganger har registrert en uke før mens også...

Jeg er også sånn som blir kvalm de siste dagene før mensen, så er ikke så lett med symptomjakt :P

Er du fornøyd med de testene du har kjøpt da?

Håper dei blir positive no, høyrest no låvandes ut iallefall :) ja, eg er fornøgd med mine. Billige og funker bra! Hadde berre positive ELtester en dag denne mnd, men det er vell slik det er innimellom. Var litt sein med å teste eine dagen.

Har lite tru på at det blir noke her med meg denne mnd. Fekk berre lagt inn aksjer ein gong! Nokon tips for prestasjonsangt? Mannen gleder seg til å bli pappa, men får prestasjonsangst. Har ikkje sagt til han att eggløsning er, men virker som han kjenner til syklussen :P har sex regelmessig ellers.

Der kom positiv EL-test! :D Så er det bare å håpe at den sene EL-testen ikke betyr forkortet luteal-fase denne gangen også.

Her har samboer også litt problemer med å prestere iblant. Det kommer mer av stress på jobben enn bekymring rundt det å lage barn. Vi har løst det med at de dagene han vet at det kommer til å bli vanskelig så får han være på bunn :P Mindre anstrengelse gir mindre sjanse for å mislykkes.

Sett at flere har tatt en løsning der mannen har ejakulert i en kopp eller no og så har de sprøytet inn med doseringssprøyte. Virker som mennene deres var mer komfortabel med det enn tanken på at det skulle være leger involvert.

Usikker selv på om el har vært eller ikke.

Ingen slim eller noe på mandag når livmortapp var åpen. Ingen slim onsdag da jeg trodde el var. Tapp lukket. Kanskje jeg og har på el på lørdag/søndag?

Tom for tester og venter dem neste uke

Endret av Utålmidig.no

Der kom positiv EL-test! :D Så er det bare å håpe at den sene EL-testen ikke betyr forkortet luteal-fase denne gangen også.

Her har samboer også litt problemer med å prestere iblant. Det kommer mer av stress på jobben enn bekymring rundt det å lage barn. Vi har løst det med at de dagene han vet at det kommer til å bli vanskelig så får han være på bunn :P Mindre anstrengelse gir mindre sjanse for å mislykkes.

Sett at flere har tatt en løsning der mannen har ejakulert i en kopp eller no og så har de sprøytet inn med doseringssprøyte. Virker som mennene deres var mer komfortabel med det enn tanken på at det skulle være leger involvert.

Godt tips! Virker som at sambo liker når jeg er øverst hvertfall, så får ta litt styringa fremover *fnise* 

Negativ EL-test i går også, tenker nærmere søndag nå. 

Usikker selv på om el har vært eller ikke.

Ingen slim eller noe på mandag når livmortapp var åpen. Ingen slim onsdag da jeg trodde el var. Tapp lukket. Kanskje jeg og har på el på lørdag/søndag?

Tom for tester og venter dem neste uke

Hadde du slim FØR mandag da? Slim hos meg kommer gjerne en eller to dager før EL. 

Hadde du slim FØR mandag da? Slim hos meg kommer gjerne en eller to dager før EL.

Nei, men etter sa er liksom ikke noe på plass enda.Tappen åpnet seg i dag, så ser ut til at el kommer, at sa blir ny mens liksom. Enda ikke slim eller vanelige

symptomer jeg pleier å ha.

Slapper heldigvis av og får bare ta det som det kommer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...