Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. På søndag og idag har det kommet blod etter samleie. I følge kalenderen min har jeg eggløsning idag. Men siden syklusen min er uregelmessig vet jeg aldri helt sikkert. Men kan blødningene være på grunn av eggløsning? Eller kan det være noe annet jeg burde sjekke hos legen? På søndag var det veldig lite, bare litt lyse rosa. Og idag var det masse. DEt som rant ut etter sex var 110% blod. Men det er kun etter sex det er blod.. Blir stresset av dette og håper det har noe med EL å gjøre. Er i pp10, så er livredd for ting som kan Gjøre slik at jeg ikke kan bli gravid. Og dum som jeg er så googler jeg alt og finner masse rart som jeg sikkert ikke trenger å være bekymret for.

Håper på svar, dere er mer eksperter med erfaring enn meg 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270578-bl%C3%B8dninger-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt normalt å blø litt etter samleie. rundt eggløsning er skjeden ekstra sensitiv så man kan lett begynne å blø litt, kanskje du også merker at du er litt mer ømtålig i nesen også? men om du blør mye så bør du oppsøke lege.

Anonymous poster hash: fba99...97c

Tusen takk for svar. Blir altså ikke mye. Trenger ikke bind eller tampong. Men dagen etter sex må jeg ofte skifte Tryseinnlegg mye for spermen renner ut gradvis (litt som utflod, bare mer enn vanlig utflod). Dette har da vært blanding av brun og rød. Men nå er det nesten ingenting. Bitte bitte litt brunt, så får håpe det bare er pga EL. Tenker å bestille legetime, men spør her først i og med at det er vanskelig å få gått til legen med tanke på jobb.. Men tusen takk for svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...