Gå til innhold

Når kommer eggløsning etter tidlig abort?

Anbefalte innlegg

Spiren min klarte seg ikke og en uke etter ikm startet mensen. Noen opplevd det samme?

Hadde jeg ikke blitt gravid skal jeg i teorien ha eggløsning neste onsdag. Tror dere dette stemmer?

Normalt er min syklus på 28/29 dager. Lutefase på 12 dager..

Fortsetter under...

Det kan godt tenkes at du får el til vanlig tid ☺ Jeg opplevde det samme i januar, bare at mensen kom noen dager før den skulle (5 dager etter positiv test). Det tok 1-2 uker før g-testene ble negative igjen, og da hadde jeg symptomer på El rundt samme tid (testet ikke). Fikk mensen som normalt 2 uker etter det, og positiv el-test ca 2 uker etter det igjen. Og ingen mensen etter det, men positive g-tester. Håper det klaffer for dere igjen kjapt, ønsker deg all lykke til!☺💛

Det kan godt tenkes at du får el til vanlig tid ☺ Jeg opplevde det samme i januar, bare at mensen kom noen dager før den skulle (5 dager etter positiv test). Det tok 1-2 uker før g-testene ble negative igjen, og da hadde jeg symptomer på El rundt samme tid (testet ikke). Fikk mensen som normalt 2 uker etter det, og positiv el-test ca 2 uker etter det igjen. Og ingen mensen etter det, men positive g-tester. Håper det klaffer for dere igjen kjapt, ønsker deg all lykke til!☺💛

Godt å høre! :-) spennende! Lykke til <3

Skal prøve uten testing nå. Og satse på at det kommer slik du sier :-)

Godt å høre! :-) spennende! Lykke til <3

Skal prøve uten testing nå. Og satse på at det kommer slik du sier :-)

Hei, kan anbefale å teste, jeg har brukt den fra Clearblue http://www.billige-tester.no/eggloesningstest-c-4.html du kan få den på døra eller så er den i på alle apoteker. 

Lykke til! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...