Gå til innhold

Dette blir jo bare rot :-(((

Anbefalte innlegg

Jeg har slutta med p-pillen og har hatt bortfallsblødning. jeg venter på neste mens og evt EL. 
Men jeg aner jo ikke når mens skal komme når kroppen får stabilisert seg, eller om jeg tilfeldigvis blir gravid imellom! 

Skal man bare teste sånn i vildens sky helt tilfeldig innimellom da eller? .......   

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp...

Anonymous poster hash: 1d990...a7b
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270463-dette-blir-jo-bare-rot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slutta med p-pillen og har hatt bortfallsblødning. jeg venter på neste mens og evt EL.

Men jeg aner jo ikke når mens skal komme når kroppen får stabilisert seg, eller om jeg tilfeldigvis blir gravid imellom!

Skal man bare teste sånn i vildens sky helt tilfeldig innimellom da eller? .......

hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp...

Ta eggløsningstester fra dag 10 er anbefalingen når man ikke vet perioden sin :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1315e...b9e

Tålmodighet er en dyd ;) 

Når slutta du på pillen da? Gynekologen sa til meg at gjennomsnittet for mens etter borfallsblødning er 6-8 uker.. Det kommer selvsagt an på tilfeldighetene og hvor lenge en har gått på pillen.

Det anbefales å stoppe med pillen ca 3 mnd før en ønsker å bli gravid og heller bruke annen prevensjon for at kroppen skal få muligheten til å hente seg inn igjen etter alle hormonene.. 

Slutta med pillen for 14 dager siden.,. og vi har jevnlig sex, annenhver dag ca.. 
så da går jeg å venter på en mens jeg ikke vet når kommer og samtidig er sjangsen der for at jeg kan bli gravid imellomtida, får ta en g-test bare sånn for ordens skyld om en 14 dagers tid da kansje? .. 

Tungvindte greier.. jeg vil ha baby nå! 

HI

Slutta med pillen for 14 dager siden.,. og vi har jevnlig sex, annenhver dag ca.. 

så da går jeg å venter på en mens jeg ikke vet når kommer og samtidig er sjangsen der for at jeg kan bli gravid imellomtida, får ta en g-test bare sånn for ordens skyld om en 14 dagers tid da kansje? .. 

Tungvindte greier.. jeg vil ha baby nå! 

HI

Anbefaler en EL-test jeg har brukt den her fra Clearblue http://www.billige-tester.no/eggloesningstest-c-4.html, du kan få de på døra eller så finner du de i ditt nærmeste apotek :) 

Takk for svar! 

Jeg var inne nå på nettsiden og bestilte to av de med 7 i hverpakke. så får jeg bare begynne å teste og skaffe meg en oversikt over dette.. så kansje det lir lettere å holde styr på alt :-)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...