Gå til innhold

Er billigtester mindre sensitive enn Clearblue eller andre fra apoteket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker testene fra tostreker.no :) Har gitt meg svak strek midt på dagen 8 dpo to ganger (en MA og en baby) :) Clerblue sine kryss tester kan vise falskt kryss etter min erfaring, men da er som regel streken grå og ikke blå.

Rfsu sine tester er også upålitelig når man tester tidlig da de har en lei tendens til å vise skyggestreker og A1 sin synes jeg slår sent ut..

Men det er min erfaring og jeg har testet MYE :P Har 6 svangerskap bak meg og 3 barn :)

vil legge til at når jeg testet positivt 8 dpo så har jeg tempet og vet 100% sikkert når el har vært. Da har tostreker sine tester vist svak strek, ikke en slik man får med på bilde vel og merke men godt synlig i leseavstand. Clerblue sine digitale fikk jeg IKKE GRAVID på 8 dpo men GRAVID 9 dpo :) 

Plutselig ble svaret mitt borte....prøver igjen.

Takk for svar 😊 skal sjekke ut tostreker. Har kun brukt billigtester fra ebay og de har alle gitt negativ. Jef er 2 dager over ikm og mye gravid symptomer som jeg kjenner igjen fra to tidligere svangerskap. Tenkte å prøve clearblue neste gang

Anonymous poster hash: a57f8...0d0

Takk for svar 😊 skal sjekke ut tostreker. Har kun brukt billigtester fra ebay og de har alle gitt negativ. Jef er 2 dager over ikm og mye gravid symptomer som jeg kjenner igjen fra to tidligere svangerskap. Tenkte å prøve clearblue neste gang

Annonse

Takk for svar skal sjekke ut tostreker. Har kun brukt billigtester fra ebay og de har alle gitt negativ. Jef er 2 dager over ikm og mye gravid symptomer som jeg kjenner igjen fra to tidligere svangerskap. Tenkte å prøve clearblue neste gang

Jeg har brukt mykje Ebay tester. Det står sensitiv på dei men er 25 mlu. Men norske testen vart først positiv så kom ebay testane. Jeg hadde 10 mlu tester fra Ebay og dei vart positiv på 12 dpo og norske 7 dpo.

Heisann, jeg har brukt http://www.billige-tester.no/graviditetstest-c-1.html i en periode. Var fornøyd med Clearblue men faktisk så var det strimmelen de har, tror det er den samme fra Ebay, som jeg brukte da jeg var gravid! 

Mitt råd er å ha en back-up tilgjengelig, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...