Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 (endret) Hjelp! Noen som har opplevd det samme og alt gikk fint? Vært gravid før, men da uteble all blødning. Denne gang fikk jeg brunt 2 dager før 12dpo,mandag,svak positiv som ble sterkere dagen etter.og fikk nettopp en blødnind 18 . Ble plutselig redd for at spiren ikke har klart seg! Ikke hatt noe unormal eller sterk murringer... hva skjer? Ps. 12 dpo er ikm dag Nå ser det ut som vanelig mens bødning.... :/ Endret 10. april 2016 av Utålmidig.no
SLURPÅ Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Uff håper det stopper. Har barre opplevd spotting av og på men er ikkje trygg sjølv.
Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2016 Uff håper det stopper. Har barre opplevd spotting av og på men er ikkje trygg sjølv. Ja :/ aldri opplevd dette før :/ tok nettopp en test etter jeg var på do for to min siden. Har kun el test igjen. Men sterkere enn for to dager siden. Håper jeg får komme til legen raskt å sjekke hva som foregår! .Håper det går bra for deg også!
SLURPÅ Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Ja :/ aldri opplevd dette før :/ tok nettopp en test etter jeg var på do for to min siden. Har kun el test igjen. Men sterkere enn for to dager siden. Håper jeg får komme til legen raskt å sjekke hva som foregår! . Håper det går bra for deg også! Blir nok HCG test og det kan ta opp til 2 dager før svar men du må ta 2 slike prøver for å få konkret svar. Er sikkert tidlig med Ul.
Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2016 Blir nok HCG test og det kan ta opp til 2 dager før svar men du må ta 2 slike prøver for å få konkret svar. Er sikkert tidlig med Ul. Får håpe jeg kommer inn i morra for å ta blodprøve. Når vil eventuelt hccg nivået synke hvis det verste har skjedd?
Trønderbolla Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 HCG har en halveringstid på 2dager...det vil si at hvis det er en sa vil HCG være synkende på prøve nr 2. Blødde en del mørkt blod i mitt første svangerskap, og det gikk helt fint! Har også mistet to ganger...forskjellen var kun at da jeg mistet blødde jeg lyst rødt/rosa, ikke brunt! Dersom du har mistet vil du uansett få positiv test så lenge du blør da det er rester av embryoet i livmoren enda. Krysser fingrene for deg!
Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2016 (endret) HCG har en halveringstid på 2dager...det vil si at hvis det er en sa vil HCG være synkende på prøve nr 2. Blødde en del mørkt blod i mitt første svangerskap, og det gikk helt fint! Har også mistet to ganger...forskjellen var kun at da jeg mistet blødde jeg lyst rødt/rosa, ikke brunt! Dersom du har mistet vil du uansett få positiv test så lenge du blør da det er rester av embryoet i livmoren enda. Krysser fingrene for deg! Takk! Uff... ikke gøy at det skjer på søndag ettermiddag. Vurderer nesten Kontakte sykehuset for en blodprøve...Eventuelt ultralyd. Endret 10. april 2016 av Utålmidig.no
Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2016 Vil det komme klomper om jeg har mistet spiren? Ingen sterke smerter, bare vanelig rødt blod kommer...
SLURPÅ Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Vil det komme klomper om jeg har mistet spiren? Ingen sterke smerter, bare vanelig rødt blod kommer... Kommer det klumper er det eit dårligt tegn.
Utålmidig.no Skrevet 10. april 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2016 Kommer det klumper er det eit dårligt tegn. Ok. Ingenting annet enn friskt blod. Får innstille meg på ny pp.... og håpe spiren klarer seg.
SLURPÅ Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Ok. Ingenting annet enn friskt blod. Får innstille meg på ny pp.... og håpe spiren klarer seg. Får krysse og håpe.
Optimisten :) Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Det blir nok ikke klumper så tidlig. Krysser fingrene for at dette går fint ♡ Håper du får tatt hcg-prøve slik at du får klart svar ganske kjapt. Jeg opplevde det samme for et par mnd siden. Fikk normal mensen 10 dager etter positiv g-test. Fikk verken legetime eller ta blodprøve, og legesekretæren jeg snakket med i telefon mente jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg fikk positive tester. Nyttet ikke si noe som helst. Håper du blir tatt på alvor Varme tanker!
SLURPÅ Skrevet 10. april 2016 #13 Skrevet 10. april 2016 Det blir nok ikke klumper så tidlig. Krysser fingrene for at dette går fint ♡ Håper du får tatt hcg-prøve slik at du får klart svar ganske kjapt. Jeg opplevde det samme for et par mnd siden. Fikk normal mensen 10 dager etter positiv g-test. Fikk verken legetime eller ta blodprøve, og legesekretæren jeg snakket med i telefon mente jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg fikk positive tester. Nyttet ikke si noe som helst. Håper du blir tatt på alvor Varme tanker! Jeg blir tatt på alvor pga er godt opp i alder. Har tatt 2 hcg prøver men no har det godt 1 uke siden sist. Skal til legen i morgon og snakke om rundt detta med spottingen. Kontakt legen og legg ut om at du hadde det samme for noen mnd siden. Kvifor det blir slik og er det noe ein kan få hjelp for.
Trønderbolla Skrevet 10. april 2016 #14 Skrevet 10. april 2016 Du kan evt ta en graviditetstest med to dagers mellomrom (eller mer) å se om streken blir sterkere eller svakere. Evt også en graviditetstest med ukeindikator dersom du ikke tar en HCG. Hvis du har mistet vil streken ikke bli sterkere, men heller svakere. Det er desverre ikke så mye å gjøre med det dersom du har mistet da det ennå er tidlig i svangerskapet. Men uansett godt for deg å få et svar å slippe å gå å gruble på hva som skjer!
Utålmidig.no Skrevet 11. april 2016 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2016 :/ har nok mista...kom røde blodklumper på papiret. Magefølelsen har nok rett. Første tanken jeg hadde når det begynte. Masse blaanda følelser for øyeblikket.
SLURPÅ Skrevet 11. april 2016 #16 Skrevet 11. april 2016 :/ har nok mista...kom røde blodklumper på papiret. Magefølelsen har nok rett. Første tanken jeg hadde når det begynte. Masse blaanda følelser for øyeblikket. Så trist klemz
Utålmidig.no Skrevet 11. april 2016 Forfatter #20 Skrevet 11. april 2016 Takk alle sammen! Utrolig trist. Fikk tatt blodprøve i dag og skal ta ny onsdag. Fremdeles blødning og masse små røde klumer... godt det har skjedd så tidlig når det først skjer. Håper det går bra med alle dere andre!
Rosebaby76 Skrevet 11. april 2016 #21 Skrevet 11. april 2016 Det er som du sier godt at det skjedde tidlig. Sånn tenkte jeg når jeg mistet i uke 11. Når frøene våre ikke er friske så er det fint at kroppen ordner opp tidlig. Men trist er det . Masse lykke til og neste mnd klaffer det nok 😊
Utålmidig.no Skrevet 13. april 2016 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2016 Hvordan går det med dere andre? Jeg venter på blodprøvesvar. Håper jeg får svar på fredag.... Uff. Denne ventinga. Blødningen har plutselig minket ekstremt i dag. Normalt har jeg hatt mens på 4 -5 dager. Og ser ut til at den har gitt seg i dag. Hvor lenge er det normalt å blø ved en sa?
SLURPÅ Skrevet 14. april 2016 #23 Skrevet 14. april 2016 Tror det er ulikt fra person til person. Har du fått svar på prøvene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå