Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Jeg er snart 36 og kjæresten Og jeg snakker om å snart starte prøvingen. Men jeg går med en sånn lei følelse av at det kommer til å bli vanskelig.. Jeg har et barn fra før som er blitt 10 år. For ca to år siden hadde jeg to exu og endte opp med å miste ene eggstokken. Jeg har en app som viser at mensen er ganske stabil, men jeg vet jo ikke helt om jeg har el hver måned. Samtidig vet jeg at fruktbarheten går ned i min alder, så nå er jeg rett og slett stresset. Jeg vil så gjerne ha flere, og jeg vil enda mer gi et barn eller to til mannen fa han ikke har noen fra før. Han elsker barn, jobber med barn og jeg vet han kommer til å bli en fantastisk pappa! Jeg har ikke lyst å ta ifra han muligheten..Han sier det ikke spiller noen rolle, men det kan endre seg. Han er også yngre enn meg, 29 år, så jeg vurderer å avslutte med han, bare for å ikke ødelegge for han.. Anonymous poster hash: a357d...eaa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Ikke bekymre deg hvertfall! Det er ingen grunn til at du ikke skal bli gravid. Du har blitt gravid før og selv med en eggleder har du gode sjanser i fem år til... Anonymous poster hash: 46c26...243
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Jeg ble gravid på første forsøk da jeg var 37. Anonymous poster hash: 21d12...686
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Du kan jo bruke EL-tester for å sjekke om/når du har eggløsning hver måned? Jeg er 38 år, og gravid med nummer to (fikk første for fire år siden). Ble gravid etter to måneder. Jeg brukte EL-tester fra dag ti i syklusen, og vi hadde sex hver dag frem til og med dagen etter eggløsning. Anonymous poster hash: 8e31f...319
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Ble gravid på første forsøk, 36 år. Anonymous poster hash: b9836...add
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 tror det er veldig opp og ned , jeg selv har fått 5 barn ,3 stk da jeg var 23,25 og 27, mens de 2 yngste ( tvillinger ) kom når jeg var 43 år , nå er barna mine 19, 17 og 15, og tvillingene 3, storkoser oss, storebrødrene er så stolte av lillesøsterene sine Anonymous poster hash: 30c39...e7f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 Du må ivertfal ikke gå fra han. Det er opp til han å vurdere.. Masse lykke til. Du har mange år på deg enda Anonymous poster hash: d0c5b...8d7
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Jeg har endometriose. Fikk beskjed da jeg var 20 at å bli gravid uten hjelp ville være vanskelig. Har hatt 2 operasjoner på livmor pga cystene, og ene eggleder er fjernet. Har 4 barn, er nå 36 og venter nr 5... Ble gravid med 5 mann ved et "uhell". Lykke til du blir nok gravid skal du se Anonymous poster hash: 2befe...e83
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 Forstår at du er stresset, selv om jeg tror du har gode sjanser. Selv fikk jeg siste barnet når jeg var 45. Trodde det var overgangsalderen... Vil tro at den manglende eggstokken setter fruktbarheten noe ned, men kan ikke nok om det til å si hvor mye. Men du har jo fortsatt en eksisterende eggstokk, hvis du får problemer kan du nok få hjelp til å bli gravid. Tenke positivt og stress ned. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 8685a...c66
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Gravid på første forsøk da jeg var 38. Du må ikke gi opp før du har forsøkt litt. Anonymous poster hash: fb40e...fa1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 Tusen takk for oppmuntringer Jeg stresser nok endel i hodet Jeg har bare denne følelsen..Det er ca 30% mindre sjanse etter at eggstokken ble tatt, og alderen min har jo litt å si. Og jeg er selvsagt redd for at han skal ombestemme seg og finne en yngre og mer fruktbar en For selv om han elsker meg nå, kan jo ting endre seg.. Men jeg vet jo at løpet ikke er kjørt ennå! Og det er kjekt å lese om andre som har fått barn i voksen alder Anonymous poster hash: a357d...eaa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2016 #12 Skrevet 10. april 2016 Tusen takk for oppmuntringer Jeg stresser nok endel i hodet Jeg har bare denne følelsen..Det er ca 30% mindre sjanse etter at eggstokken ble tatt, og alderen min har jo litt å si. Og jeg er selvsagt redd for at han skal ombestemme seg og finne en yngre og mer fruktbar en For selv om han elsker meg nå, kan jo ting endre seg.. Men jeg vet jo at løpet ikke er kjørt ennå! Og det er kjekt å lese om andre som har fått barn i voksen alder Anonymous poster hash: a357d...eaa Dette er hans valg, ikke ta valget for han. Her møtte jeg min kjære da jeg var 34 og han 26. Vi fikk første felles barn etter at jeg ble 36. I dag er vi gift,har et barn og håper at nr 2 kommer etterhvert :-) Lykke til, 36 år er ingen alder! :-) Anonymous poster hash: 4490b...768
Anonym bruker Skrevet 11. april 2016 #13 Skrevet 11. april 2016 Dette er hans valg, ikke ta valget for han. Her møtte jeg min kjære da jeg var 34 og han 26. Vi fikk første felles barn etter at jeg ble 36. I dag er vi gift,har et barn og håper at nr 2 kommer etterhvert :-) Lykke til, 36 år er ingen alder! :-) Anonymous poster hash: 4490b...768 Kjekt å lese! Men jeg kjenner litt på den frykten at han skal dumpe meg om mine bekymringer skal vise seg å stemme..Jeg har drømt om flere barn siden jeg fikk første, og er livredd for at løpet er kjørt for min del. Og jeg vil virkelig ikke ta fra han sjansen til å oppleve å få egne barn.. Anonymous poster hash: a357d...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå