Gå til innhold

Hvor mye tran får babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: 0d141...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får d-dråper pga gulping

Anonymous poster hash: 6932f...a71

Skrevet

Vi begynte med tran når baby var 4 uker. Startet på 0,5 ml og jobbet oss oppover. Ble utrolig "råtten" i magen av det, så gikk over til D-vitamin dråper. Prøvde på nytt med tran for litt siden, men det kom bare i retur, så da var det over på dråpene igjen..

Anonymous poster hash: 05529...e94
Skrevet

Jeg ga ikke sønnen min tran, er motstander av det. ga sannasol jeg. det kommer jeg til å gjøre med de andre også 

Anonymous poster hash: f3114...e4b
Skrevet

Vi begynte med tran når baby var 4 uker. Startet på 0,5 ml og jobbet oss oppover. Ble utrolig "råtten" i magen av det, så gikk over til D-vitamin dråper. Prøvde på nytt med tran for litt siden, men det kom bare i retur, så da var det over på dråpene igjen..

Interessant! Hvordan da råtten? Man skulle jo tro de ble fine i magen av litt olje ;) hehe

Skrevet

Jeg ga ikke sønnen min tran, er motstander av det. ga sannasol jeg. det kommer jeg til å gjøre med de andre også

Anonymous poster hash: f3114...e4b

Hvorfor motstander?

Visste ikke det var d-vit i sanasol?

Skrevet

1,5 ml hver dag. Snart 4 mnd. Baby har vært frisk som en fisk til nå ;)

Skrevet

1,5 ml hver dag. Snart 4 mnd. Baby har vært frisk som en fisk til nå ;)

Høres bra ut!

Skrevet

Interessant! Hvordan da råtten? Man skulle jo tro de ble fine i magen av litt olje ;) hehe

Skulle tro det, men den gang ei ;) Mye luft og verste lukten jeg noen gang har kjent komme ut av et menneske :sjokkert:  Ble helt fin igjen kort tid etter translutt.

Skrevet

min fikk d dråper, han gulpet vannvittig av tran,men når han var rundt 16 mnd har han fått en tskje daglig, nå er han 3

Skrevet

Fått tran daglig fra 4 ukers alder. Nå er hun 5 år og får en ss hver dag. Er svært skjelden syk. Gulpa mye som baby, men gikk alltid med smekke, så det gikk så fint så. Tran er utrolig viktig.

Anonymous poster hash: 8874a...65c

Skrevet

Ga han tran en gang som baby men da han var en megagulper og tranen kom opp så fortsatte vi med d-vit-dråper istedenfor. Begynte med tran når når han var ca 1.5 år.

Sanasol blir det aldri her da han er allergisk mot sitrus. Han får tran uten fruktsmak og det går fint.

Anonymous poster hash: 13b8a...dce

Skrevet

Gav ikke. Hun spøy som en gris. Strålen sto ut av munnen hennes.

Får dråper.

Nå drikker hun melk og Biola med d-vitamin så gir ikke lengre.

Anonymous poster hash: a9f18...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...