Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA i begynnelsen av mars. Jeg var 11 uker på vei, men fosteret døde 8+4.To dager etter at jeg fikk vite det spontan aborterte jeg.For ca 14 dager kjente jeg at jeg muligens hadde EL. Jeg hadde samleie i denne perioden. Jeg har nå hatt supervonde bryster i 2-3 dager. Dette pleier kun å komme når jeg er gravid. Tok en test i går, men den var negativ. Hva tror dere? Noen som har blitt gravid rett etter en SA ?

Skrevet

Jeg ble gravid rett etter en sa, så det er mulig!

Ta en ny test om to dager, så kanskje du får to streker!

Anonymous poster hash: 54537...1e7

Skrevet

Ja får ta en test på mandag 😉 det hugger til som Mens smerter innimellom også . Men ingen mens. Jeg tror muligens jeg er gravid igjen og at brystene og smertene er sterkere enn vanlig ettersom det ikke er lenge siden kroppen var gravid. Til normalt har ikke jeg vonde bryster og slikt før mens.

Skrevet

Lykke til!! Hold oss oppdatert da 😊

Skrevet

I dag trodde jeg mensen kom men i stedet bare litt på papiret når jeg skal tørke meg. Akkurat som sist jeg var gravid. Da skjedde det 3 dager før jeg testet positivt . Men vi får nå bare se 😉

Skrevet

Blødningen ble til en mens 😉

Skrevet

Da ønsker jeg dere lykke til dersom dere går rett på ny prøveperiode 😊

Skrevet

Takk for det 😉 pleier å skje med en gang det så tror ikke det er så lenge til jeg blir gravid igjen . Prøvde ikke denne gangen og ville egentlig vente en mnd så slimhinner og alt blir optimalt igjen 😊 jeg er nok snart tilbake 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...