Gå til innhold

Vond kul/knute i lyskeområde, kan det bare være noe uskyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket at jeg hadde vondt onsdag kveld etter en gåtur,var vondt å gå,har hatt vondt i heleområdet rundt spesielt på skambeinet på høyreside...Det har blitt bedre men er litt ømt når jeg klemmer hardt,så mest vondt i lysken der det nå er en kul..Har tenkt det kanskje kan være en muskel som jeg har strekt el noe...Føler meg i fin form ellers 😊

Anonymous poster hash: 7c4cb...cfc

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, jeg hadde det, var ingenting! (Infeksjoner i kroppen kan skape hovene lymfeknuter, jeg følte meg også frisk) bestill deg en time hos legen for sikkerhets skyld, men mest sansynlig er dette ingenting! Klem

Anonymous poster hash: 1fa0d...ee4

Skrevet

Da håper jeg at det er det samme med meg 😊 Ser an ei stund til og vedvarer det så kontakter jeg legen 😊

Hi

Anonymous poster hash: 7c4cb...cfc

Skrevet

Kreftkuler er vel som regel uømme fordi vevet har rukket å strekke seg. En lymfeknute blir hoven på veldig kort tid og da blir de vonde. Men om den vedvarer så dra til legen :)

Anonymous poster hash: 73deb...3c6

Skrevet

Hvordan er kulen å ta på? Er den glatt eller knudrete? Bevegelig, eller sitter den "fast"? Hovne lymfekjertler er glatte og bevegelige. Ta deg uansett en tur til legen, kuler skal man sjekke.

Anonymous poster hash: 2729f...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...