GĂ„ til innhold

Ame pute og i-glow 💄👠👗 Noen som har forsþkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og funker det?

Det er altsÄ en hudkrem med en rulle til som skal fornye huden, ikke mÄte pÄ!

Og et serum som gir lange og tykke vipper. Noen ganger ogsÄ svartere ser det ut som...

Anonymous poster hash: 29dea...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og funker det?

Det er altsÄ en hudkrem med en rulle til som skal fornye huden, ikke mÄte pÄ!

Og et serum som gir lange og tykke vipper. Noen ganger ogsÄ svartere ser det ut som...

PURE! Ikke pute 😳

Skrevet

SÞk opp dermarolling her pÄ forumet....

Anonymous poster hash: b17e6...3eb
Skrevet

Ame pure er en scam. Overpriset. Min venninne fikk skikkelig utslett av produktene. Hun hadde lest om det i en blogg, de bataler jo for positive omtaler i blogger og pÄ face. Hun ventet ogsÄ flere uker fÞr hun fikk varene.

KjÞp en enkel dermarulle: https://www.dermaspa.no/dermaroller-05mm.html kommer med rullerens, det er alt du trenger. OM du vil ha produkter sÄ har de white lotus der, det er et godt merke som utelukkende lager produkter til dermarolling. 

Iglow vippeserum har jeg ikke prÞvd men prisen var jo grei de pleier jo Ä komme opp i 800kr pluss. Tror egentlig effekten pÄ disse serumene er noksÄ lik. SÄ kanskje verdt er forsÞk. Nettbutikken er seriÞs, de selger flere gode merker, de har jeg bare gode ting Ä si om :)

Anonymous poster hash: e73f8...ad4
Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar! Fler med erfaring?

Skrevet

Iglow vippeserum fungerer helt fantastisk fÄtt lengere, tykkere og mer vipper! Har kuttet helt ut extentions etter jeg oppdaget vippeserumet til iglow

Anonymous poster hash: 97237...cb2

Skrevet

Jeg bruker Realash. Antar de er like. Hadde ALDRI i mitt liv trodd at det skulle fungere, men vippene er lengre😁

Anonymous poster hash: 55b60...ce2

Skrevet

Leste ammepute og i-glow :-p

Ser for meg du sitter der med en baby pÄ ammeputa og bÞrster vippene samtidig :-)

Anonymous poster hash: 438d6...4e2

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...