Gå til innhold

Svak strek på IKM...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk og kjøpte en CB pluss... Den er litt tydeligere. Bildet er tatt innen ti minutter. Jeg bare hater å se på strekene i testvinduet.. Tror jeg løper ut igjen og kjøper en digital til imorgen! Hvis jeg klarer å vente...

14340ua.jpg

Anonymous poster hash: 3f3e8...548

Annonse

Annonse

Hmm.. Akkurat. Jeg har aldri opplevd å få en så sterk skyggestrek på CB iallefall, men har fått en gråaktig strek før. Den er litt sterkere i virkeligheten. Puttet den tilbake i testen og den er enda sterkere nå etter tiden selvfølgelig. Jeg får bare ta en dag om gangen og se hva testen viser imorgen 😊

2iij1nk.jpg

Hmm.. Akkurat. Jeg har aldri opplevd å få en så sterk skyggestrek på CB iallefall, men har fått en gråaktig strek før. Den er litt sterkere i virkeligheten. Puttet den tilbake i testen og den er enda sterkere nå etter tiden selvfølgelig. Jeg får bare ta en dag om gangen og se hva testen viser imorgen 😊

2iij1nk.jpg

Jeg er helt blå på disse testene, hvor skal den streken være?

Skal det bli et kryss i testvindu?

Anonymous poster hash: f4ba6...2fd

Ja, det skal dannes et kryss i testvinduet 😊

Jeg ser i alle fall KLART det krysset :D

Skal det være like sterke streker? For om ikke, så er jo denne veldig positiv :)

Jeg ser i alle fall KLART det krysset :D

Skal det være like sterke streker? For om ikke, så er jo denne veldig positiv :)

De trenger ikke være like sterke, nei.. Fikk et kryss på dagens Clearbluetest også, men to andre tester er negative og jeg skulle hatt mensen igår. Med andre ord burde de andre testene vært positive.

De trenger ikke være like sterke, nei.. Fikk et kryss på dagens Clearbluetest også, men to andre tester er negative og jeg skulle hatt mensen igår. Med andre ord burde de andre testene vært positive.

Uff det er kjipt med den ventingen :(

Jeg har ikke startet å prøve enda, tok ut spiralen sist mnd, og vil vente med prøving til neste mens er over.

I mellomtiden leser jeg mye her inne. Uendelig venting og prøving for mange, trist lesing, men så er det mye solskinnshistorier også da :)

Jeg skal prøve å holde meg unna testing de første mnd, men ser jo her inne at det kan bli vanskelig ;)

Det er lange dager for de som venter i spenning :)

Lykke til anonym, jeg håper snart babyen sitter!

Uff det er kjipt med den ventingen :(

Jeg har ikke startet å prøve enda, tok ut spiralen sist mnd, og vil vente med prøving til neste mens er over.

I mellomtiden leser jeg mye her inne. Uendelig venting og prøving for mange, trist lesing, men så er det mye solskinnshistorier også da :)

Jeg skal prøve å holde meg unna testing de første mnd, men ser jo her inne at det kan bli vanskelig ;)

Det er lange dager for de som venter i spenning :)

Lykke til anonym, jeg håper snart babyen sitter!

Hei kjære deg! Ja, det kan være litt skremmende å lese rundt her. Men samtidig så fint at det finnes et sted der ingen spørsmål er dumme og man kn få litt støtte! Sikkert lurt å vente litt med testing, for når man først begynner så flyr testene som bare det.. Jeg må innrømme at jeg/vi enda ikke har startet prøvingen aktivt, så jeg er ikke en av dem som har strevd lenge. Takker likevel for lykkeønskninger og ønsker også deg lykke til når du starter med prøvingen! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...