Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #26 Skrevet 9. april 2016 Etter nye tunnellen ved kvinesdal er det svært begrenset hvor mye raskere det er på rv42 over evje. Det er så svingete til tider at selv on fartsgrensa er høyere, så blir nok gjennomsnittsfarten ikke så mye høyere. Brokke-Suleskard er jo definitivt raskest vei (og den absolutt vakreste), men den har vel ikke åpnet enda. Så e39 er trolig det beste. Anonymous poster hash: db28d...7fb Er den Brokke-Suleskardveien raskere enn E39 rundt hele Sørlandet? Hvor mye raskere? (Jeg er ikke hi, men skal til Stavanger i sommer). Anonymous poster hash: 256c5...303
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #27 Skrevet 9. april 2016 Så lenge du legger ruta om festen, spiller det ingen rolle hvilken vei du kjører. Det tryggeste er å få en "kjentmann" til å taue deg, da kan du ha vors i bilen Anonymous poster hash: 163ad...7b0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #28 Skrevet 9. april 2016 Jeg er med på vors! Da kan vi dra rett på festen etterpå! Er det greit at jeg tar fly en vei? Anonymous poster hash: 5a38d...d6f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #29 Skrevet 9. april 2016 Er den Brokke-Suleskardveien raskere enn E39 rundt hele Sørlandet? Hvor mye raskere? (Jeg er ikke hi, men skal til Stavanger i sommer). Anonymous poster hash: 256c5...303 Vi har alltid tenkt at den er ca 1-1.5 timer raskere, men der har de ingen gjennomsnittsmålinger, så trafikkflyten er bedre. Da jeg var liten regna vi drøyt 6 timer på Brokke-Suleskard og 8 timer på e39. Men e39 har jo blitt kjappere de siste 20 åra. Men den er veldig fin vei. Mye mer "scenic-route", og samtidig den mest effektive. Anonymous poster hash: db28d...7fb
Myliten Skrevet 9. april 2016 #30 Skrevet 9. april 2016 Den veien over fjellet sommerstid som noen nevner, hvir mye raskere er den? Er det dårligere vei/vanskeligere kjøreforhold der? Er det samme vei som har ferjer som noen andre nevner? Anonymous poster hash: 256c5...303 Jeg vet ikke hvorfor du snakker om ferger, skal du til øyområdene? Over fjellet er vel en time raskere men ofte ikke. Kjørte den veien hele barndommen, men setter mest pris på E39
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #31 Skrevet 9. april 2016 Jeg vet ikke hvorfor du snakker om ferger, skal du til øyområdene? Over fjellet er vel en time raskere men ofte ikke. Kjørte den veien hele barndommen, men setter mest pris på E39 Må ta ferje fra Stavanger i Bokn om hun skal kjøre E 134 over Haukeli. Anonymous poster hash: efcae...ff0
Myliten Skrevet 9. april 2016 #32 Skrevet 9. april 2016 Må ta ferje fra Stavanger i Bokn om hun skal kjøre E 134 over Haukeli. Anonymous poster hash: efcae...ff0 Ah, jeg trodde hun skulle kjøre over Valle. Da trenger hun ikke Haukeli
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #33 Skrevet 9. april 2016 Jeg blir sjøsyk på ferge. Anonymous poster hash: 5a38d...d6f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #34 Skrevet 9. april 2016 http://kart.gulesider.no/veibeskrivelse Anonymous poster hash: 1b658...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå