Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 Nabo har kamera som overvåker vår eiendom. Jeg vet ikke hvor lenge de har hatt det der, jeg så det først i dag da jeg var ute for å ta en røyk. Det er en ting som sitter der på husveggen, og ja det er et kamera. Det det kameraet vil få inn er litt av parkeringsplassen vår, vår bil, mye vegg, ytterdøra vår, trappen ned til hybelen vi leier ut. Anonymous poster hash: 17636...497
Kamomille Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 Nei, det er ikke lov. Du kan lese om kameraovervåking på datatilsynets nettsider
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg vet Hborfor har han det? Merkelig. Jeg vet ikke. Dette er en av naboene vi har mest kontakt med. Vi flyttet hit for to år siden. Hverken vi eller leieboer har skapt noen problemer. Anonymous poster hash: 17636...497
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Hvordan vet dere at den filmer på deres eiendom? Kan jo ikke være lov det Anonymous poster hash: b945c...c50
Bananen Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Svigerfar har kamera på husveggen som hovedsakelig filmer innkjørselen. Dette ble satt opp etter at de fikk bilene sine vandalisert flere ganger over tid. Kameraet "filmer" også gata og innkjørselen/inngangspartiet til naboen, rett og slett for å få med skikkelig godt innkjørselen hans. Kameraet skrur seg automatisk på ved bevegelse, og han ser kun gjennom det ved behov. Det største misbruket hans har vel vært å se på meg og hans sønn komme fulle hjem i tenårene😄
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Svigerfar har kamera på husveggen som hovedsakelig filmer innkjørselen. Dette ble satt opp etter at de fikk bilene sine vandalisert flere ganger over tid. Kameraet "filmer" også gata og innkjørselen/inngangspartiet til naboen, rett og slett for å få med skikkelig godt innkjørselen hans. Kameraet skrur seg automatisk på ved bevegelse, og han ser kun gjennom det ved behov. Det største misbruket hans har vel vært å se på meg og hans sønn komme fulle hjem i tenårene Har han fått tillatelse av naboen? Anonymous poster hash: b1af7...70a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 Svigerfar har kamera på husveggen som hovedsakelig filmer innkjørselen. Dette ble satt opp etter at de fikk bilene sine vandalisert flere ganger over tid. Kameraet "filmer" også gata og innkjørselen/inngangspartiet til naboen, rett og slett for å få med skikkelig godt innkjørselen hans. Kameraet skrur seg automatisk på ved bevegelse, og han ser kun gjennom det ved behov. Det største misbruket hans har vel vært å se på meg og hans sønn komme fulle hjem i tenårene Det er ulovlig. Anonymous poster hash: 2888c...1b9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 Det er ulovlig. I tillegg så må det stå skilt om at området er "videoovervåket". Det var en fyr som ble dømt i høyestrett fordi han hadde satt opp kamera som filmet på hans egen hyttetomt. Anonymous poster hash: 9744a...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå