Gå til innhold

Smerter i mellomgulvet/buken - hjelp!

Anbefalte innlegg

Startet på Puregon på onsdag. I går fikk jeg veldig vondt i øvre del av magen. Det er vondt i midtstripa, altså midt i magen som en stripe fra der brystbeinet slutter og cirka 8 cm ned mot navlen. Føler press oppover i halsen liksom. Også som om noen presser fra magen og opp i mellomgulvet.

Har noen opplevd dette ifm Puregon eller Synarela???

Kan ikke være eggstokkene som er blitt så store allerede at de presser andre organer oppover.. Det maker ikke sense. Finner ikke ut hva det kan være av andre oppramsede bivirkninger av P og S på pakningsvedleggene...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144270131-smerter-i-mellomgulvetbuken-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig for oss på forum å vite hva dette er. Jeg mener alle behandlingssteder harlegevaktordning, så anbefaler deg å kontakte ditt lokale sykehus og høre med dem. Hvis det føles veldig galt så konakt legevakten.

Håper det er ingenting å bekymre seg for!

Takk Stompen80!!

Tenkte spørre her i tilfelle noen andre var kjent med lignende smerter ifm disse medisinene. Kanskje noen hadde forslag til hva det kunne være. Dette fordi jeg hater å ringe til lege. Men nå i ettermiddag er det blitt litt bedre, så satser på at det er på vei bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...