Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #1 Skrevet 7. april 2016 Jeg synes alltid at bilder som liksom skal vise normalvektige kvinner viser enten litt for tynne kvinner eller regelrett lubne kvinner. Det her er i mine øyne en "perfekt" normalvektig kvinne, med myke former som ikke er resultat av overflødig fett, og med synlige kragebein(uten at de "stikker ut") pluss flat mage som må være det optimale sunnhetstegn:) https://media4.popsugar-assets.com/files/2015/02/05/561/n/2589278/dca904d2_myladalbesio.xxxlarge.jpg Anonymous poster hash: 2b853...7a9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #2 Skrevet 7. april 2016 Gå inn på "plus size" tråden og du ser hva dib definerer som normalvektig kvinne.... Dom i mine øyne overhode ikke er normalvektig, snarere svært lubben/overvektig. Anonymous poster hash: 78a4f...18d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Jeg synes alltid at bilder som liksom skal vise normalvektige kvinner viser enten litt for tynne kvinner eller regelrett lubne kvinner. Det her er i mine øyne en "perfekt" normalvektig kvinne, med myke former som ikke er resultat av overflødig fett, og med synlige kragebein(uten at de "stikker ut") pluss flat mage som må være det optimale sunnhetstegn:) https://media4.popsugar-assets.com/files/2015/02/05/561/n/2589278/dca904d2_myladalbesio.xxxlarge.jpg Anonymous poster hash: 2b853...7a9 Enig med deg, hun ser normal ut Anonymous poster hash: adae3...396
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Jeg synes alltid at bilder som liksom skal vise normalvektige kvinner viser enten litt for tynne kvinner eller regelrett lubne kvinner. Det her er i mine øyne en "perfekt" normalvektig kvinne, med myke former som ikke er resultat av overflødig fett, og med synlige kragebein(uten at de "stikker ut") pluss flat mage som må være det optimale sunnhetstegn:) https://media4.popsugar-assets.com/files/2015/02/05/561/n/2589278/dca904d2_myladalbesio.xxxlarge.jpg Anonymous poster hash: 2b853...7a9 Ja, hun er normalvektig. Personlig foretrekker jeg litt slankere. Anonymous poster hash: 78a4f...18d
Ylva og Mathilde Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Skal godt gjøres å ha så fyldige bryster når magen har så lite underhudsfett, men det er jo noen som har de genene. Når det er en Calvin Klein-modell du viser bilde av, kan du regne med at hun har 1 av 10 000-gener, det er en grunn til at ikke alle er undertøysmodeller. Du skal ha vanvittig flaks med bryst/underhudsfett/proporsjonsgener, i tillegg til at ansiktet skal være vakrere enn gjennomsnittet. Veldig dumt å sammeligne seg med, eller trekke frem slike mennesker som eksempler. Ta heller en tur i garderoben på svømmehallen, det er slik folk ser ut.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Gå inn på "plus size" tråden og du ser hva dib definerer som normalvektig kvinne.... Dom i mine øyne overhode ikke er normalvektig, snarere svært lubben/overvektig. Anonymous poster hash: 78a4f...18d Er ikke så interessert i hva DIB definerer som normalvektig, heller hva samfunnet generelt gjør Anonymous poster hash: 2b853...7a9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #7 Skrevet 7. april 2016 Hun var fin, men har mindre magefett enn det som er realistisk for de fleste kvinner. I en av de andre trådene her inne var det ei som spurte hva man skal veie for å være normalvektig hvis man er 176 cm. høy. Iflg. bmi så er man normalvektig med den høyden om man er mellom 58 og 77 kg. Så spennet er stort selv om man på så forskjellige vekter er normalvektig. Jeg er 176 cm. høy, når jeg blir noen og 70 kg begynner jeg å se overvektig ut, når jeg er ned mot 60 kg er jeg slank med former. Anonymous poster hash: 1fb39...3d0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #8 Skrevet 7. april 2016 Gå inn på "plus size" tråden og du ser hva dib definerer som normalvektig kvinne.... Dom i mine øyne overhode ikke er normalvektig, snarere svært lubben/overvektig. Anonymous poster hash: 78a4f...18d Da har du et veldig usunt syn på hva som er en normalvektig kropp. Normalvektig vil ikke si tynn. Normalvektig vil si IKKE overvektig. Det er ganske stor forskjell på en som er i nedre del av normalvektskalaen og en som er i øvre del (som Amy Schumer jo må sies å være). Anonymous poster hash: 68c3a...f6f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Gå inn på "plus size" tråden og du ser hva dib definerer som normalvektig kvinne.... Dom i mine øyne overhode ikke er normalvektig, snarere svært lubben/overvektig. Anonymous poster hash: 78a4f...18d Er du her også? Du misforstod i den andre tråden fordi du ikke vet hva plus size egentlig betyr. Og du vet heller ikke hvor grensene går for normalvekt og overvekt ut fra et helseperspektiv. At du har dine egne holdninger er helt greit, du må gjerne synse så mye du vil. Men du bruker feil definisjon av plus size, normaltvekt og overvekt. Anonymous poster hash: 1fb39...3d0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Normalvekt er en variasjon på 15-20 kilo. Derfor finns det ikke en fasit. Modellen på bildet over er nok ikke større enn en størrelse 34. I tillegg er hun veldig retusjert over hofter og lår. Jeg er 1.60 selv og kan veie 63-64 kg og fremdeles være normalvektig. Jeg fant et bilde av en ganske veltrent dame med den vekten og høyden her. https://no.pinterest.com/pin/171347960798086283/ Anonymous poster hash: e086b...287
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Gå inn på "plus size" tråden og du ser hva dib definerer som normalvektig kvinne.... Dom i mine øyne overhode ikke er normalvektig, snarere svært lubben/overvektig. Anonymous poster hash: 78a4f...18d I den tråden er det jo ikke snakk om hva dib definerer som normalvektig. Men hva slags størrelse plus size er. Det har jo ingenting med personlige preferanser å gjøre. At du mener ho er lubben/overvektig, gjør henne ikke til plus size Anonymous poster hash: 22d44...e10
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #12 Skrevet 7. april 2016 Hun så normal ut for meg. Eneste er at jeg tror hun kanskje har vært heldig med at å ikke ha noe overflødig hud på magen etter fødsel. Jeg ser på meg selv som normal og har sterke muskler i magen som ikke vises fordi jeg har litt ekstra løs hud på magen etter fødsler, dette går ikke bort uten at man opererer (det har jeg ikke tenkt til). Anonymous poster hash: e818d...bf1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #13 Skrevet 7. april 2016 Jeg tenker at det var en dame som var retusjert. Det er ikke normalt å ha så rett midje med de store brystene. Hun har jo heller ikke synlige muskler i front og det synes jeg var litt rart. Jeg er 165 og veier 64 kg. Jeg har tydelige magemuskler øverst. Ellers så er ikke formene så ulike (bortsett fra så store pupper da - har ikke mer enn 70d jeg) Anonymous poster hash: ac0e8...bf7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #14 Skrevet 7. april 2016 OG så når det gjelder hvordan en normal, normalvektig dame ser ut, så er det vel like mange svar som det er normalvektige damer i verden. Det er utrolig stor forskjell på hvordan man er bygd. Jeg drukner i min undervektige svigerinnes jakker (hun er bare noen få cm høyere enn meg f.eks.) Noen har lang overkropp, noen har lange bein, noen har store pupper, noen har små, Noen har pærefasong, noen har eplefasong (selv om de er normalvektige). Noen har masse hofter, noen har smale hofter osv osv osv osv. Anonymous poster hash: ac0e8...bf7
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Et sånt reklamebilde er mest sannsynlig retusjert damer!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Jeg tenker at det var en dame som var retusjert. Det er ikke normalt å ha så rett midje med de store brystene. Hun har jo heller ikke synlige muskler i front og det synes jeg var litt rart. Jeg er 165 og veier 64 kg. Jeg har tydelige magemuskler øverst. Ellers så er ikke formene så ulike (bortsett fra så store pupper da - har ikke mer enn 70d jeg) Anonymous poster hash: ac0e8...bf7 Tviler på at dama på bildet har større bryster enn deg. Det så ut som en typisk D cup hun har også. Kanskje også C Anonymous poster hash: 2b853...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå