Gå til innhold

Noen som vær så snill kan se hit. Jeg føler meg helt oppgitt.

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er noe gærnt med meg. Jeg er i dårlig form og opplever en skikkelig melt down her. Jeg er ikke prøver men jeg mistenker at jeg kanskje er gravid. Jeg og mannen har hatt sex 2 ganger rett rundt eggløsning (tror det var eggløsning). Men han hoppet av i svingen begge ganger fordi det ikke er passende tidspunkt med baby nå. Jeg sluttet på minipillen for 2 mnd siden da jeg etter 8mnd ikke orket flere blødninger (blødde konstant). I mellomtiden har jeg ikke funnet noen alternativ løsning for prevensjon.

Jeg skrev for noen dager siden et innlegg om murring er. De har ikke forsvunnet men har heller blitt sterkere. Hver eneste dag murrer det og jeg må ofte legge meg ned fordi det er så heftig. Nå er jeg i tillegg skjelven svimmel og tungpustet. Orker ingenting og er småkvalm. Jeg tisser hele tiden og har gjort det i en uke nå. Jeg føler meg som et nervevrak. Det kan være fordi jeg har halvert medisinene mine da de ikke må brukes i graviditet. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid en gang....men er livredd for evt. Konsekvenser ved medisinene. De er mot bipolar lidelse of jeg vet ikke om jeg opplever melt down på grunn av medisinene eller hormoner.....har ellers vært veldig humørsyk også før jeg kuttet ned på med. For 4 dager siden.

Jeg er så frustrert. Jeg vil ikke vente lenger. Jeg tror jeg har ikm på fredag eller lørdag. Testet negativt senest i dag. Jeg vil bare vite og er jeg ikke gravid så kan jeg trappe opp medisiner igjen....og begynne med prevensjon. Jeg bare føler meg så gravid. Oppblåst og øm i puppene også. Jeg har 2 barn fra før og begge graviditetene hadde mensmurring som første symptom akkurat som nå. Men jeg ble ikke så dårlig som nå. Jeg går ikke tak i legen......

Jeg vet vel ikke helt hva jeg vil. Vil bare at noen skal høre på meg. Takk hvis du gadd å lese hele innlegget her.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...