Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Vettre legekontor er helt håpløst, og ene legen der er helt på trynet. Men kan anbefale Trekanten Legesenter, der er jeg veldig fornøyd Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 88dee...f4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Vettre legekontor er helt håpløst, og ene legen der er helt på trynet. Men kan anbefale Trekanten Legesenter, der er jeg veldig fornøyd Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6 Den yngste eller eldste? Jeg har vurdert det legekontoret fordi det er enklere for meg å komme meg dit... :/ (ikke Hi) Anonymous poster hash: 35899...0a0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Ser på legelisten.no at en der får veldig dårlige tilbakemeldinger. Få andre med så dårlig "score". Men fastlegen jeg har nå får også en del negative tilbakemeldinger. Tar meg på alvor selv om han er en "avslappet type", er forståelsesfull, hyggelig, prater litt, og er svært lite vanskelig. Må dessverre bytte pga flytting. Anonymous poster hash: 88dee...f4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Legelisten er litt håpløs. Så utrolig ulike tilbakemeldinger, helt motsatte. Får kanskje bare velge en som virker ok og er plassert et greit sted. Bytter på flekken hvis jeg ikke er fornøyd. Sjelden syk, men celleprøver og oppfølging ved graviditet osv. er jo viktig. Fikk problemer som ikke er så vanlige ved forrige graviditet, var utrolig takknemlig for at legen tok meg på alvor. Anonymous poster hash: 88dee...f4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Veldig greit at man enkelt kan bytte hvis man ikke er fornøyd Jeg går til Øyvind Kristensen på Trekanten legesenter og er veldig fornøyd iallefall alle legene der virker forsåvidt veldig ålreite utifra hva jeg har sett, og de på kontoret er også veldig hyggelige Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Den yngste eller eldste? Jeg har vurdert det legekontoret fordi det er enklere for meg å komme meg dit... :/ (ikke Hi) Anonymous poster hash: 35899...0a0 Visste ikke at det er to.. Men jeg gikk der for 2år siden. Til Margrethe Wilmers. Grusom lege med null empati eller interesse 😕 Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Styr unna Frikk Nilsen på Lenken. Jeg er heller ikke spesielt fornøyd med Øyvind Kristensen på trekanten. Anonymous poster hash: fab11...2bf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Visste ikke at det er to.. Men jeg gikk der for 2år siden. Til Margrethe Wilmers. Grusom lege med null empati eller interesse 😕 Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6 Hun får veldig dårlige tilbakemeldinger på legelisten, også. Styrer unna. Anonymous poster hash: 88dee...f4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Ønsker helst en kvinne, men viktigst at flink og hyggelig:) Anonymous poster hash: 88dee...f4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 Visste ikke at det er to.. Men jeg gikk der for 2år siden. Til Margrethe Wilmers. Grusom lege med null empati eller interesse Anonymous poster hash: 8cb1c...bb6 Takk for svar Det er hun andre der jeg har lurt på å gå til. Hun får gode tilbakemeldinger, har jeg sett. Men det er jo også kjemi inne i bildet om man trives med legen. Og sikkert også avhengig hva man feiler, hvilken holdning den aktuelle legen har om den/de diagnosene også. Anonymous poster hash: 35899...0a0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 Ønsker helst en kvinne, men viktigst at flink og hyggelig:)Anonymous poster hash: 88dee...f4b Jeg er veldig fornøyd med Geheb på Asker legesenter, men du må tåle at hun er temmelig direkte. Anonymous poster hash: 8897a...a62
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Jeg er veldig fornøyd med Geheb på Asker legesenter, men du må tåle at hun er temmelig direkte. Anonymous poster hash: 8897a...a62 Jeg har veldig dårlig erfaring med Geheb. Nå er det mange år siden jeg var hos henne da. Anonymous poster hash: 80a79...62a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 Jeg har veldig dårlig erfaring med Geheb. Nå er det mange år siden jeg var hos henne da. Anonymous poster hash: 80a79...62a Jeg tror det er litt enten eller med henne. Enten liker du den veldig direkte stilen eller så gjør du det ikke. Anonymous poster hash: 8897a...a62
Anonym bruker Skrevet 6. april 2016 #16 Skrevet 6. april 2016 Ikke I Asker, men I Sandvika.(ca 10min med bil)Vest legekontor, legen heter Adele Frost Thoresen. Aldri vært så fornøyd med en lege før og kommer til å fortsette hos henne selv om jeg flytter langt unna. Anonymous poster hash: 82209...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå