Gå til innhold

Har ingen g test , men har tatt en El test ..

Anbefalte innlegg

Er 12 dpo idag. Kan det være noe her ? Ser jo at ikke den er helt 100% men det er jammen ikke langt unna... kan det være jeg er gravid ?

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=XaTRJmVkC3djrNlEDeBkqYh4l5k2TGxc#.VwP8BxChzqA

Anonymous poster hash: 4836c...e99

Fortsetter under...

EL-testene mine pleier å bli sterkere rundt IKM uten at jeg tester positivt på G-testen.

Så jeg har bare konkludert med at det er en liten stigning i LH rett før mens.

Men kryss fingrene litt til du😉

Anonymous poster hash: c01b2...83a

Ble den så knall positiv før ikm ?

Anonymous poster hash: 4836c...e99

Nei, det var etter ikm. Men disse testene regnes vel ikke positive før strekene er like sterke eller at test streken er sterkere. Men kan godt hende at den blir sterkere fremover ☺

den el-testen er ikke positiv, ved graviditet skal teststreken være sterkere enn kontrollstreken. En el-test gir nesten alltid litt utslag, men regnes alltid som negativ viss teststreken er svakere... Så den testen ville jeg sett bort i fra.

Men du kan fin være gravid nå selv om den ikke slo positivt ut, det er jo enda et par dager til IKM og noen tester ikke positivt før etter ikm heller, så jeg ville ikke tatt noen konklusjon ut i fra den testen;) 

CB+ er de testene flest får tidlig poitiv med, så ville kjøpt en slik en var jeg deg! Og husk man produserer HCG hele tiden, så i kveld vil kroppen din ha mer hcg enn nå om du er gravid, så jeg har alltid fått positiv test først på kvelden... (vært gravid 6 ganger... og er testoman)

Masse lykke til!:)

Anonymous poster hash: 53fd0...f36

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...