Gå til innhold

presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er spennende å se hvem som er her inne :)

Jeg kan jo begynne.

Jeg er en dame på 28 år fra Nord-Norge. Jeg jobber på et hotell der jeg jobber som resepsjonist og servitør. Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 7 år og har vært samboere ca like lenge. Vi har, som alle andre her, veldig lyst på barn :)

Vi har egentlig prøvd å fått dette til ganske lenge (sluttet på p-pilla for kanskje rundt 2 år siden), men har hatt en del på- og av perioder, så har ikke tallet på hvor mange pp vi har gått gjennom. 

Nå gleder jeg meg til å høre hvem dere er :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144269589-presentasjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei dame på 28 år fra Østfold. Har vært sammen med samboeren min I 8år og vi har ei datter på 5 1/2 år. Sluttet på pillen for ca 2 år siden og tatt det som det kommer. Han har ikke vært så samarbeidsvillig men har fått han på gli så er bare å håpe det skjer noe snart:)

Hei:)

Dame på 30 år fra Innlandet. Har vært sammen med samboern min i 4 år, bodd sammen i 3 år og kjøpte oss hus for 2 år siden. Har prøvd å bli gravide nesten like lenge, slutter på pilla etter noen mnder i nytt hus. (Juli 2014) er på andre runde med pergotime nå, dobbelkur. Klaffer det ikke nå eller en runde til med pergo blir det ivf på oss. Så krysser alt jeg har nå:))

Annonse

Heisan! Kjekk tråd! ;-)

Eg er 36 år (blir 37 til hausten) og er også frå vestlandet. Eg har to barn frå før, ein gut som blir 7 år til sommaren, og ei jente som då er 5,5 år. Kjæresten min har eitt barn frå før, og no ynskjer vi oss veldig eit barn i lag.

Er veldig spent på om eg kan bli gravid! Førstemann blei til etter tre år og tre prøverørforsøk, og minstesnuppa kom som ein stor overrasking! ;-) Eg måtte desverre operere vekk ein eggleder etter første runde med ivf då eg vart gravid utanfor livmora. Så alder, og berre ein eggleder inntakt gjer meg jo litt spent på dette prosjektet! :S

Kjæresten og eg skal gifte oss til sommaren! Så vi har uansett noko veldig hyggeleg å sjå fram til dei neste månadane då ;-)

Slenger meg med her jeg også :)

Jeg og kjæresten blir 25 år gamle i år og vi har vært sammen i snart 4 år, bodd sammen i 3. Fra det glade sørland :)
Begynte prøvingen i januar 2015, men fikk ikke stabil syklus før juli 2015. Vi fikk vite at mannen hadde nedsatt kvalitet og det ble funnet noe som heter varicocele i en blodåre på venstre side som fører ned til testiklene. Han gikk gjennom embolisering av dette i februar og dette skal visst nok hjelpe på kvaliteten. Vi har vært gjennom 1 enkel kur med pergo denne pp og skal ta dobbel de to neste. Har også fått innkallelse til undersøkelse i Porsgrunn i mai for mulig icsi. Ingen barn fra før.

Håper på et mirakel før videre hjelp <3

Snart 28 år, bor på Vestlandet sammen med mann og 2 barn. En gutt på snart 5 og en jente på 27 Mnd. Jeg er lærerstudent. Vi ble gravide i pp 3 med tvillinger men det var en MA. Så nå er vi igang med prøvingen igjen å håper første eggløsning er rett rundt hjørnet..

Vestlandet her også, rettere sagt sørvest. Jeg er 34 og samboer 35. Vi har to døtre som er 2 år og minste ble nettopp 9 mnd. Nå håper vi på en tredje og da er familien komplett ;) Satset på et 2014, 2015 og 2016 barn. Men den planen funket ikke. Så nå satser vi på et 2017 barn. Testet positivt i desember og januar, men begge ble såkalte kjemisk graviditet. Begynte egentlig ikke prøvingen før etter den overraskende positive testen i desember.

Snart 28 år, bor på Vestlandet sammen med mann og 2 barn. En gutt på snart 5 og en jente på 27 Mnd. Jeg er lærerstudent. Vi ble gravide i pp 3 med tvillinger men det var en MA. Så nå er vi igang med prøvingen igjen å håper første eggløsning er rett rundt hjørnet..

Så synd at dere mistet :( Masse klemmer  :blomst:

Annonse

Jeg er 26 år og fra Innlandet. Jeg har en jente på 5 og en gutt på 3, har vært sammen med mannen min i snart 7 år og vært gift i snart 6. Vi har akkurat kjøpt nytt hus med 4 soverom og må nesten lage en baby til for å fylle det siste soverommet ;) 

Heihei.

Jeg slenger meg på her jeg også. Jeg er 26 en så lenge, blir 27 i mai. Kjæresten min fyller 30 denne mnd. I august har vi vært sammen i 2 år. Når jeg sitter og tenker over det er det egentlig ikke så lenge, men jeg er veldig klar for barn, og han er for så vidt med på tanken han også. Han syns vi skal vente med å begynne prøvingen til sommer (juni) og det har jeg selvfølgelig gått med påJ. Men det er jo såå lenge å gå å vente til juni!! Haha…kan bare se for meg hvor fælt det vil være å gå å vente når vi først begynner å prøve. Er det noen av dere som har noen gode tips for ikke å «stresse» sånn rundt det med ventetid?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...