Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Må man bestille time? Dette er i Oslo? Må man ha med fødselsattest? Anonymous poster hash: 31696...5ce
Gjest Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Bilde tatt hos fotograf... Fødselsattest... Begge sin underskrift mht dere foreldre. Eller fullmakt fra den andre parten... Legitimasjon på begge så klart.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Bilde tatt hos fotograf... Fødselsattest... Begge sin underskrift mht dere foreldre. Eller fullmakt fra den andre parten... Legitimasjon på begge så klart. Kan mente hente fødselsattest hos skattekontoret i Oslo (det er vel der man henter det)? Jeg har aldri fått den i posten, tror det fordi jeg har flyttet ett par ganger i løpet av den perioden barnet ble født så har aldri fått den. Anonymous poster hash: 31696...5ce
Gjest Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Kan mente hente fødselsattest hos skattekontoret i Oslo (det er vel der man henter det)? Jeg har aldri fått den i posten, tror det fordi jeg har flyttet ett par ganger i løpet av den perioden barnet ble født så har aldri fått den. Anonymous poster hash: 31696...5ce Ta turen til Folkeregistret du De fikser nok et nytt ganske så kjapt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Minst en av foreldrene til stede Når en person under 18 år skal søke om pass, må minst én av foreldrene med foreldreansvar møte opp sammen med barnet for å gi sitt samtykke til passutstedelsen. Har både far og mor foreldreansvar, må begge samtykke i at barnet får utstedt pass. Den av foreldrene som møter opp må ha med egen legitimasjon og skriftlig samtykke og legitimasjon eller offentlig bekreftet kopi av legitimasjon fra den som ikke møter. Fullmaktsskjema finnes under link til høyre. Huskeliste ved søknad om pass til barn og ungdom Passøkeren må være til stede. Dette gjelder også spedbarn Ta med et passbilde når barnet er under tre år. Enkelte passkontor krever passbilde når barnet er under 5 år. Det stilles spesielle krav til passbildet, se Foto i pass”. Last ned "Kvalitetskrav til foto i pass" til høyre på siden. Det vil bli utvist skjønn ved innlevering av bilder av svært små barn. Ta med søkerens fødselsnummer, eventuelt fødselsattest Gyldig legitimasjon for den som møter sammen med passøkeren, se nærmere om legitimasjon under Søknad om pass Fullmakt fra den andre forelderen, se link til fullmaktskjema til høyre Gyldig legitimasjon eller offentlig bekreftet kopi av denne fra den andre forelderen Tidligere pass skal innleveres når det søkes om nytt pass Penger/kort for betaling av passgebyr Fant dette jeg: jeg har hele personnr til barnet kanskje det holder? Siden står her : Ta med søkerens fødselsnummer, eventuelt fødselsattest.. Får håpe det holder... Jeg skal reise om 1 mnd håper dette går i boks. Spontant tur.. Føler jeg ble stresset nå Anonymous poster hash: 31696...5ce
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 I Oslo bestiller du også time for pass bestilling Anonymous poster hash: f3fc1...f3b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Bestill time. Du trenger ikke fødselsattesten , det holder at du har med egen ID og samtykkeerklæring fra barnefar.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Minst en av foreldrene til stede Når en person under 18 år skal søke om pass, må minst én av foreldrene med foreldreansvar møte opp sammen med barnet for å gi sitt samtykke til passutstedelsen. Har både far og mor foreldreansvar, må begge samtykke i at barnet får utstedt pass. Den av foreldrene som møter opp må ha med egen legitimasjon og skriftlig samtykke og legitimasjon eller offentlig bekreftet kopi av legitimasjon fra den som ikke møter. Fullmaktsskjema finnes under link til høyre. Huskeliste ved søknad om pass til barn og ungdom Passøkeren må være til stede. Dette gjelder også spedbarn Ta med et passbilde når barnet er under tre år. Enkelte passkontor krever passbilde når barnet er under 5 år. Det stilles spesielle krav til passbildet, se Foto i pass”. Last ned "Kvalitetskrav til foto i pass" til høyre på siden. Det vil bli utvist skjønn ved innlevering av bilder av svært små barn. Ta med søkerens fødselsnummer, eventuelt fødselsattest Gyldig legitimasjon for den som møter sammen med passøkeren, se nærmere om legitimasjon under Søknad om pass Fullmakt fra den andre forelderen, se link til fullmaktskjema til høyre Gyldig legitimasjon eller offentlig bekreftet kopi av denne fra den andre forelderen Tidligere pass skal innleveres når det søkes om nytt pass Penger/kort for betaling av passgebyr Fant dette jeg: jeg har hele personnr til barnet kanskje det holder? Siden står her : Ta med søkerens fødselsnummer, eventuelt fødselsattest.. Får håpe det holder... Jeg skal reise om 1 mnd håper dette går i boks. Spontant tur.. Føler jeg ble stresset nå Anonymous poster hash: 31696...5ce Dette rekker du. Jeg hadde ikke lang tid på meg og enda ikke fått personnummer. Rakk det vi, tok fly da han var 13 dager. Anonymous poster hash: 1bc21...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå