Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 1 mnd til termin og jeg oppdaget plutselig et par hemoroider eller hudfolder i endetarmsåpningen. De gjør ikke vondt eller blør, men det ser jo grusomt ut (akkurat det er ikke så nøye da). Er dette noe jeg må ta tak i nå, eller er det like greit å vente til etter fødsel? Er det i så fall noen kremer o.l som kan brukes når jeg er gravid? Honning? Har lest at jeg må dytte det inn? Stemmer det, og hvorfor egentlig? Anonymous poster hash: 11a89...b3e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 11a89...b3e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Det er ikke så mye å gjøre med den nå. Under fødselen så vil nok hemoroiden bli større, evt marisken fylle seg med blod. Det gjorde det hos meg. Behandlet det etter fødsel, fikk stikkpiller på sykehuset og smørte med cheriproct. Hemoroiden ble borte,men hudlappen er der. Er blitt anbefalt å ikke gjøre noe mer med den da operasjon er eneste behandling for å få vekk denne. Anonymous poster hash: 665e5...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå