Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Igår var jeg 7 dpo og tok på gøy en g test. Etter 5 min følte jeg at jeg kunne skimte en strek men tenkte ikke noe over det. Etter 15-20 minutter når jeg så på den igjen var den litt tydeligere , og tilogmed samboeren og en venninne kunne se den.

Idag 8 dpo, var den helt blendahvit.

Er løpet kjørt tror dere?

Dette er min andre dobbel kur med Pergo

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144269377-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår var jeg 7 dpo og tok på gøy en g test. Etter 5 min følte jeg at jeg kunne skimte en strek men tenkte ikke noe over det. Etter 15-20 minutter når jeg så på den igjen var den litt tydeligere , og tilogmed samboeren og en venninne kunne se den.

Idag 8 dpo, var den helt blendahvit.

Er løpet kjørt tror dere?

Dette er min andre dobbel kur med Pergo

Kan være en kjemisk, det er derfor det ikke er lurt å teste så tidlig. Hatt et par av de jeg og, kjempe kjedelig.

Hei :)

Brukte du samme type test som i går når du testa i dag?

De sier jo at en strek er en strek, men skjønner jo du blir usikker når test nr 2 ikke ga utslag.

Vent et par dager å ta en ny test da :)

Lykke til :) Hold oss oppdatert ;)

Ja brukte samme test. Har en Venninne som brukte samme merke igår også, eBay sine strimmel tester, og hun fikk det samme som jeg , to streker. Så vi begge to ble jo happy at vi var gravide begge to... Men det varte dessverre ikke lenge for hun fikk også negativ imorges...

Jeg har hatt mens murringer siden 5-6 dpo og to dager på rad har jeg sovnet på sofaen og når jeg våknet igår kveld og sku snu meg til siden, stakk det skikkelig til i høyre eggstokk. Kjentes ut som en kniv som stakk inni der, og det stakk sikkert 20 ganger etterhverandre...

• 2 uker senere...

Ja brukte samme test. Har en Venninne som brukte samme merke igår også, eBay sine strimmel tester, og hun fikk det samme som jeg , to streker. Så vi begge to ble jo happy at vi var gravide begge to... Men det varte dessverre ikke lenge for hun fikk også negativ imorges...

Jeg har hatt mens murringer siden 5-6 dpo og to dager på rad har jeg sovnet på sofaen og når jeg våknet igår kveld og sku snu meg til siden, stakk det skikkelig til i høyre eggstokk. Kjentes ut som en kniv som stakk inni der, og det stakk sikkert 20 ganger etterhverandre...

Hei Birdy30, leit å høre har vært gjennom det samme og det er en ubeskrivelig følelse. Vil bare si at du må prøve å holde motet oppe! <3

Jeg lurer på en ting, hvor kommer de eBay testene fra som du brukte? Jeg bruker disse her: http://www.billige-tester.no/graviditetstest-strimmel-p-164.html og de ligner veldig på de du har brukt, men kanskje er de litt forskjellige? 

Vurderer å gå til anskaffelse av noen andre tester, just in case. 

Ha en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...