Gå til innhold

Gravid etter p-pilleslutt?

Anbefalte innlegg

Nåå trenger jeg litt erfaringer her hvis det er noen som har noe å dele. Har gått på pillen i kun 2 år og den har fungert supert (loette). Hatt fin kontroll på mensen og ikke noe særlig humørsvingninger og ubalanse. Nå ønsker vi å få en liten spire til da vi har en fra før som vi ønsker søsken til. Sluttet på pillen bare for et par uker siden og lurer da veldig på om noen av dere har erfaringer fra hvor lang tid det tar fra pilleslutt til gravid ? Vet jo dette er veldig individuelt fra person til person og kropp til kropp :) Ønsker bare å høre litt hvor forskjellig det faktisk er !  :danse:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144269319-gravid-etter-p-pilleslutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåå trenger jeg litt erfaringer her hvis det er noen som har noe å dele. Har gått på pillen i kun 2 år og den har fungert supert (loette). Hatt fin kontroll på mensen og ikke noe særlig humørsvingninger og ubalanse. Nå ønsker vi å få en liten spire til da vi har en fra før som vi ønsker søsken til. Sluttet på pillen bare for et par uker siden og lurer da veldig på om noen av dere har erfaringer fra hvor lang tid det tar fra pilleslutt til gravid ? Vet jo dette er veldig individuelt fra person til person og kropp til kropp :) Ønsker bare å høre litt hvor forskjellig det faktisk er ! :danse:

Jeg sluttet i slutten av august. Er prøver enda. Skal sies at jeg har pcos og da. Gikk på loette

Sist hadde jeg gått på mercilon i ca 2 år og ble gravid på første eggløsning etter slutt. Nå har jeg sluttet med cerazette etter 2 år og er på pp4, IKM om 2 uker.. Så spent på hvor lang tid det tar denne gangen!

Ååå så spennende ! Krysser fingrene for deg :D

Annonse

Så spennende :D Gratulerer ! Heldige deg !!! Håper det går like kjapt med meg :)

Tusen takk😊 Ja, gikk kjapt her ja, gikk like raskt med storesøster også😊 Hun blir 3 år uka før termin😊 Lykke til, krysser fingrene for en spire snart hos deg også😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...